بازدید میرهاشم موسوی از بیمارستان منطقه آزاد کیش؛

اعلام آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ساخت درمانگاه تخصصی مستقل در کیش

اعلام آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ساخت درمانگاه تخصصی مستقل در کیش
کدخبر : 56918

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در چهل‌و‌یکمین سفر استانی برای بررسی میدانی شرایط فعالیت و خدمت‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان به جزیره کیش سفر کرده است، ضمن بازدید از بیمارستان منطقه آزاد کیش که طرف قرارداد با سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: با توجه به نسبت بالای بیمه‌شدگان سازمان در این منطقه، اعلام آمادگی کردیم که اگر زمینی به‌صورت مستقل و با قیمت مصوب دولتی در اختیار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار بگیرد، ما می‌توانیم یک درمانگاه تخصصی مستقل را برای ارائه خدمت بهتر به بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی ساکن جزیره کیش ایجاد کنیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در جریان حضور در این بیمارستان که با همراهی معاون درمان و معاون فرهنگی و امور استان‌ها صورت پذیرفته، به عیادت از بیماران و گفتگو با مراجعه‌کنندگان و کارکنان این بیمارستان پرداخت و شرایط خدمت‌رسانی این مرکز به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی را بررسی کرد.

موسوی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دلایل حضور ما در استان‌های مختلف کشور، ارزیابی میدانی از نحوه خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان در مناطق مختلف است و دلیل اصلی سفر ما به منطقه آزاد کیش نیز نسبت قابل توجه بیمه‌شدگان به کل جمعیت در این جزیره است.

وی با اشاره به اینکه از دیروز جلساتی با حضور رئیس منطقه آزاد کیش و در ادامه با رئیس بیمارستان کیش برگزار شده است، گفت: طی بررسی‌هایی که انجام شد مشکلاتی در بیمارستان منطقه آزاد کیش که طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی است در زمینه پرداخت از جیب بیمه‌شدگان وجود دارد که در این‌باره طی این جلسات بحث‌ و تبادل‌نظر شد.

موسوی با اشاره به مصوبات این جلسات گفت: اولاً اعلام آمادگی کردیم که اگر زمینی به‌صورت مستقل و با قیمت مصوب دولتی در اختیار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار بگیرد، ما می‌توانیم یک درمانگاه تخصصی مستقل را برای ارائه خدمت بهتر به بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی ساکن جزیره کیش ایجاد کنیم.

وی افزود: همچنین مشکلاتی در قیمت ارائه خدمات به مردم وجود داشت که طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح انجام دادیم، قرار شد که طرح مشترکی را آماده کنیم و در آن هزینه و تعرفه خدمات درمان در این بیمارستان را طوری لحاظ کنیم که اولاً پرداخت از جیب مردم کاهش یابد و حتی به صفر برسد و ثانیاً نحوه پرداخت و تعرفه مورد توافق به‌گونه‌ای باشد که ضرری متوجه این بیمارستان که تنها مرکز بیمارستانی منطقه آزاد کیش است، نشود. انشاءالله به‌زودی این طرح را در هیئت‌محترم وزیران مصوب می‌کنیم تا مشکل وضعیت ارائه خدمت در این بیمارستان حل شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره مصوبه دیگر سفر به کیش گفت: مصوب شد که با پیگیری مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان و همچنین معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، مطالبات این مرکز درمانی به‌سرعت و با قید فوریت طی چند روز آینده بررسی و پرداخت شود و تجهیز منابع صورت بگیرد تا مشکل آنها در ارائه خدمت به بیمه‌شدگان عزیز حل شود.

رئیس بیمارستان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید، گزارشی از روند فعالیت و خدمات این بیمارستان ارائه داد. در این بازدید مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان منطقه‌آزاد کیش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را همراهی کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه سفر به جزیره کیش که با همراهی احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و دکتر مهدی اسلامی معاون درمان این سازمان انجام شد، از شعبه تأمین‌اجتماعی کیش نیز بازدید کرد و در گفت‌وگو با مراجعه‌کنندگان و کارکنان این شعبه به بررسی روند خدمت‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان پرداخت. میرهاشم موسوی در این بازدید از کارکنان ایثارگر و فرزند شهید این شعبه نیز تقدیر کرد.

موسوی همچنین در ادامه این سفر از شرکت کشتی‌رانی کیش که یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) است و همچنین از مجتمع بندری کیش بازدید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: