ارزیابی‌ و رتبه‌بندی تخصصی حوزه گوشی تلفن همراه و لوازم‌خانگی

ارزیابی‌ و رتبه‌بندی تخصصی حوزه گوشی تلفن همراه و لوازم‌خانگی
کدخبر : 56942

فعالان حوزه گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن‌ها ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طرفین متعهد گردیدند علاوه بر طراحی و توسعه مدل برای ارزیابی‌ و رتبه‌بندی تخصصی فعالان حوزه گوشی تلفن همراه و لوازم‌خانگی، در خصوص بسترسازی برای تسهیل صادرات محصولات و اجزا و قطعات فعالان برتر تولیدی در حوزه مذکور همکاری نمایند.

بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه آماده نقش آفرینی ملی در خصوص موضوعات مورد تفاهم با توجه به تجارب سازمان مدیریت صنعتی هستیم.

وی با ذکر تاریخچه ای از مهم ترین نوآوری ها و دستاوردهای سازمان مدیریت صنعتی، در خصوص اهمیت نظام های رتبه بندی گفت: نظام رتبه بندی رقابت پذیری را افزایش می دهد و باعث ارتقا دانش و کیفیت می شود.

کیانی بختیاری افزود: علاوه بر این نظام رتبه بندی منشا پایایی و مانایی محصولات و خدمات می شود و در برندسازی نقش مهمی ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: تحقیقات دانشگاهی، ارائه خدمات بانکی و تخصیص خدمات اجرایی عموما به شرکت هایی که ارزیابی و رتبه بندی شده اند تعلق می گیرد.

وی در این جلسه بر آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای برگزاری دوره های IMBA تخصصی صنایع خانگی و تلفن همراه با هماهنگی دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

در این جلسه محسن شکراللهی مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تجارب سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی طی سال ها در سازمان مدیریت صنعتی شکل گرفته و خرسندیم که از این ظرفیت در حوزه لوازم خانگی و تلفن همراه، در راستای اهداف نظام و وزارت صمت بهره ببریم.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر نگاه وزیر صمت به بازارهای صادراتی و رویکرد برون نگری در کنار درون زایی، رتبه بندی حوزه لوازم خانگی و تلفن همراه را در این راستا عنوان کرد.

شکراللهی افزود: بازخوردی که از این تفاهم نامه حاصل می کنیم، ما را به این هدف می رساند که در کیفیت و کمیت محصولات تلفن همراه و لوازم خانگی از رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی کمک بگیریم.

وی با ابراز خشنودی از توسعه همکاری میان دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت صنعتی یادآور شد: زمان بسیار مناسبی است که صنایع خانگی و تلفن همراه که میدان مشترکی با صنایع مهم و بزرگ کشور دارند، با اجرایی شدن موضوعات این تفاهم نامه، کیفیت کار خود را ارتقا دهند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه امضا و میان طرفین مبادله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: