صباویژن

چهارمین «صَبانه» صباویژن به مدیریت عمر و صنعت گردشگری پرداخت!

چهارمین «صَبانه» صباویژن به مدیریت عمر و صنعت گردشگری پرداخت!
کدخبر : 56951

چهارمین رویداد «صَبانه»؛ صبحانۀ دیجیتالی صباویژن با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های حوزۀ تبلیغات، بازاریابی و کارآفرینی برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: در صبانه امروز، پس از صرف صبحانه و معرفی چهره‌های جدید دعوت شده به «صَبانه»، محمد وکیلی، فعال حوزه توسعه فردی و مشاور حوزه مدیریت، لقمه آموزشی خود را با عنوان «مدیریت عمر» ارائه داد. 

وی در طرح تجربه خود به اهمیت مدیریت عمر پرداخت و استراتژی توسعه فردی را یک نیاز جدی دانست. وکیلی در ارائه لقمه آموزشی خود، از مدلی رونمایی کرد که آن را نتیجه مطالعات شخصی‌اش دانست و طول عمر هر فرد را به دوره‌های مختلفی تقسیم کرد و میزان پیشرفت در مسیر موفقیت در این دوره‌ها را تشریح کرد.

در بخش دوم صَبانه، اشکان بروج، فعال حوزه گردشگری، در صنعت رویافروشی، پرسه‌ای زد و از خاطره فروشی در صنعت گردشگری گفت.

بروج به وجود فرصت‌های شغلی قابل توجهی در صنعت گردشگری اشاره کرد که تاکنون جای خودشان را در ایران پیدا نکرده‌اند. عدم دانش و سواد کافی در این صنعت نیز از گلایه‌های این فعال صنعت گردشگری بود. او در ارائه تجربیات خود به مدل شخصی‌اش اشاره کرد که آن را از شخصیت «تن تن» الهام گرفته است و ماجراجویی، حل مسئله و مدیریت در زندگی و کسب و کار را از این کاراکتر الگوبرداری کرده است. وی همچنین به تغییر سبک سفر در خانواده‌ها اشاره کرد و با ذکر این دلیل که اساسی‌ترین چالش گردشگری، فصلی بودن آن است، مارکتینگ در حوزه گردشگری را از سخت‌ترین کارها برشمرد. توصیه بروج به فعالان این حوزه که نتیجه تجربیات تحصیلی و کاری‌اش بوده است، افزایش خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی در این حوزه بود. وی در پایان، ایجاد تجربه و خاطره ساختن برای مردم را برگ برنده بیزنس‌های گردشگری معرفی کرد.

شایان ذکر است که محتوای ویدئویی این نشست در اینستاگرام و آپارات صباویژن برای بازدید و استفاده عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: