بیمه تعاون

اعطای دو گواهینامه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به بیمه تعاون

اعطای دو گواهینامه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به بیمه تعاون
کدخبر : 57141

دو گواهینامه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به بیمه تعاون اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت همواره تلاش کرده تا خود را در محک آزمون قرار داده و بدین ترتیب سبب شود هم انگیزه ای برای ادامه مسیر تعالی خود پیدا کرده و هم به تمام ذی نفعان خود از اراده پولادین حرکت در مسیر آینده بگوید.

بر این اساس، بیمه تعاون، با شرکت در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان موفق شد با ارائه گزارش های اثرگذار در خدمت رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنان، دو گواهینامه سال های 1398 و 1399 را دریافت کند.

شرکت بیمه تعاون همواره تلاش کرده تا در مسیر جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات مطلوب و رضایت سنجی آنان اقدام کرده و بر این اساس، موفق به دریافت گواهی های استاندارد ایزو 10004؛ ویرایش 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ایزو 10002 ویرایش 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) و تمدید آنها برای چندین سال کرده است.

از دیگر سو، اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی و امور مشتریان این شرکت، مبتنی بر استانداردهای دریافت شده، سبب شده است تا در نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، به عنوان شرکت منتخب در رشته «رضایت مشتری» معرفی شد.

گفتنی است پیشتر در هشتمین پویش سه شنبه های نوآوری بیمه مرکزی که با ارائه «رویکرد جت، گارانتی رضایت مشتریان» از سوی بیمه تعاون همراه بوده است، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز تأکید کرده بود که «صنعت بیمه مجموعه ای مردم مدار و مخاطب محور است و تمامی فعل و انفعالات در حوزه تصمیم سازی و عملیات بیمه ای در راستای رضایتمندی مشتریان محصولات و خدمات بیمه ای صورت می گیرد».

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: