آینده درخشان در انتظار بیمه دی

استقبال کم سابقه سهامداران بیمه دی از گزارش عملکرد سه ماهه در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت

استقبال کم سابقه سهامداران بیمه دی از گزارش عملکرد سه ماهه در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت
کدخبر : 57142

گزارش عملکرد سه ماهه بیمه دی در مجمع عمومی عادی سالیانه سهام با استقبال و حمایت کم سابقه سهامداران شرکت مواجه شد تا آینده ای درخشان را برای بیمه دی متصور سازد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت در این جلسه با اشاره اینکه آینده درخشانی در انتظار بیمه دی است، درباره برنامه های سال آینده شرکت متبوعش گفت: افزایش سهم از بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تکریم مشتریان، تحول دیجیتال، توجه به سلامت الکترونیک، افزایش کارایی و بهره وری و توسعه فرهنگ بیمه از طریق تبلیغات از جمله اهداف بیمه دی در سال آینده خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر توانمندسازی و توجه به شبکه فروش افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای نمایندگان، بسته حمایتی از شبکه فروش تصویب شده که در آن مواردی از جمله پرداخت وام، سهام ترجیحی و تخفیفات صدور بیمه نامه برای نمایندگان دیده شده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی همه ذینفعان به ویژه سهامداران به عنوان مهمترین رکن موفقیت شرکت، از اختصاص داشبورد برای پایش عملکرد شعب سخن گفت و در خصوص اقدام برای پرداخت های عملکردی هدفمند ابراز امیدواری کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: