سازمان منطقه آزاد قشم

استقبال مردم از ثبت نام در سامانه سدف توسط میز خدمت مستقر در نماز جمعه

استقبال مردم از ثبت نام در سامانه سدف توسط میز خدمت مستقر در نماز جمعه
کدخبر : 57153

مسئولان شرکت مشعل گاز قشم با حضور در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر قشم به طور مستقیم با مردم گفتگو و نسبت به ثبت نام و رفع مشکلات مردم در سامانه سدف اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ اسدالله رجایی در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم؛ روز جمعه ۳۰ دی ماه، در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر قشم حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.

مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم بیان کرد: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست های ایشان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور قشموندان اقدامات موثری انجام دهیم.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و درخواست های مردم؛ از برنامه های مختلف این شرکت در سطح شهرستان برای ارتباط با مردم خبر داد و گفت: علاوه بر ملاقات های حضوری؛ از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، ملاقات حضوری در دفتر شرکت و سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرها و روستاهای جزیره و ارتباط با رسانه ها، تلاش می شود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با قشموندان ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: سعی میشود با برقراری میز خدمت در نماز جمعه؛ خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات مردم در زمینه ثبت نام سهمیه خانوار ها پیگیری و اقدام می شود.

وی همچنین اشاره کرد : در پی استقبال بی نظیر مردم شریف قشم از میز خدمت شرکت مشعل گاز در مصلی نماز جمعه امام علی علیه السلام در جمعه گذشته و درخواست مردم مبنی بر ادامه دار بودن اینگونه اقدامات، انشالله این روند در هفته های آتی در سایر مصلی های نماز جمعه شهرستان ادامه دار خواهد بود.

رجایی یادآور شد: حل مشکلات تامین و توزیع گاز مایع، نیازمند همکاری سایر دستگاه های مسئول و ادارات شهرستان با همدیگر هست و در این خصوص درخواست داریم مسئولین امر ما را در این امر کمک نموده و دست یاری ما را بفشارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: