بانک ایران زمین

هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان

 هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان
کدخبر : 57355

شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایران زمین، طی این قرارداد شرکت آرمان وفاداری آریا کلیه ملزومات مربوط به محصول باشگاه مشتریان را در اختیار بانک سینا قرار داده است.

بانک سینا براساس چشم اندازی که برای باشگاه مشتریان خود در نظر دارد نه تنها تصمیم به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان به بانک دارد، بلکه با دریافت سرویس‌هایی که در این باشگاه در نظر گرفته شده با بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند در نظام بانکی، قصد دارد مسیر جدیدی را در ارایه سرویس‌های باشگاه مشتریان در نظام بانکی ترسیم کند.

طبق این گزارش، ارایه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می‌تواند مشتریان را ترغیب به باقی‌ماندن در بانک سینا نماید و وفاداری آن‌ها را به بانک تقویت کند. از طرفی بهبود تجربه مشتری با استفاده از اندوخته‌های شرکت آرمان وفاداری آریا در چند سال گذشته، موجب نگه‌داشت مشتریان ارزشمند این بانک خواهد شد.

یکی از اتفاقات مهمی که در این همکاری رخ داده است، برای اولین بار دو بانک رقیب با کنار گذاشتن مباحث خارج از قاعده توانستند بدون نگرانی با یک مدل استاندارد و جهانی نسبت به پیشبرد این هم افزایی کمک کنند. این نگرانی که اطلاعات مشتریان در اختیار رقیب قرار نگیرد، برای تمامی بانک‌های کشور وجود دارد، اما این همکاری نشان داد چنانچه اراده‌ای برای کاهش هزینه‌ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعا راه برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب به کسب و کار بانک‌ها در کشور وجود دارد.

همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می‌تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آن‌ها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش‌ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره‌مندی از تجارب و دانش‌ یکدیگر منجر شود.

شایان ذکر است که این همکاری مشترک فقط به این موضوع ختم نشده و در حوزه‌های دیگر نیز این همکاری بین دو بانک دنبال خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: