شرکت لوازم خانگی پارس

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لوازم خانگی پارس برگزار شد

 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لوازم خانگی پارس برگزار شد
کدخبر : 57432

مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 1401/12/19 شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس با حضور اکثریت سهامداران به صورت حضوری و آنلاین، برگزار شد.

به گزارش شستارسانه، در این جلسه گزارش‌ هیأت مدیره، به مجمع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1401/12/19 استماع و درباره سود تقسیمی تصمیم‌ گیری شد.

در ابتدای این جلسه فریبرز ظروفی سرپرست شرکت گزارشی از وضعیت عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته این شرکت در سال گذشته ارائه کرد. این گزارش نشان می داد که شرکت توانسته رکورد تولید سالهای اخیر را شکسته و به رقم بیش از 150 هزار عدد در تولید محصولات رسیده و افزایش تولید را رقم بزند.

گزارش هیات مدیره شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین به مجمع عمومی نشان می دهد تولید این شرکت در سال مالی منتهی به 1402/04/03 با رشد 20 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به بیش از 150 هزار دستگاه رسیده است.

از اهم دستاوردهای کلیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ می‌توان به راه اندازی واحد قالب سازی و برطرف کردن نیاز شرکت به قالب سازی اشاره کرد. اقدامی که علاوه بر صرفه جویی مالی و ارزی برای شرکت قدرت لوازم خانگی پارس را برای توسعه محصولاتش افزایش می‌دهد.

ظروفی با اشاره به برنامه های این شرکت در سال جاری از سه هدف پیش رو سخن گفت. او با توضیح اینکه «مرحله اول توسعه بازار داخلی است» گفت: بعد از تغییر ظاهر محصولات، تکمیل کردن سبد کالا و توسعه بازار داخلی به سراغ ساخت محصول برای سلیقه‌های مختلف حرکت خواهیم کرد. همچنین شرکت برنامه ریزی را برای برای مرحله سوم آغاز کرده تا بعد از دست یابی به هدف دوم، به بازارهای منطقه و کشورهای همسایه صادرات خود را انجام دهد.

براساس گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی اقدامات اخیر شرکت لوازم خانگی در حوزه فروش در نهایت منجر به پیشی گرفتن فروش از تولید شده است.

وی با تشریح اقداماتی که در حوزه فروش این شرکت صورت گرفته گفت: توسعه شبکه فروش، هوشمندسازی تخفیفات، تکمیل سازمان فروش، بهره گیری از روش های مختلف فروش عادی و آنلاین، از اهم اقداماتی است که در این زمینه انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس همچنین اضافه کرد: «با تغییرات صورت گرفته در این شرکت ضمن افزایش سهم از بازار لوازم خانگی با توزیع گسترده محصولات در سراسر کشور از مرحله فروش از محل موجودی انبار، به شرایط پیش فروش محصول ارتقا یافته ایم»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید