نمایشگاه تراکنش ایران

فرآیند رزرو غرفه در اولین سالن نمایشگاهی تراکنش نهم

فرآیند رزرو غرفه در اولین سالن نمایشگاهی تراکنش نهم
کدخبر : 57515

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در دوسالن نمایشگاهی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع، در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله میزبان فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری خواهد بود.

 در رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران علاوه بر اختصاص سالن‌هایی برای نشست‌ها، کارگاه‌های معرفی محصول، معرفی محصولات برتر و…، دوسالن نمایشگاهی در نظر گرفته شده است تا در سه روز برگزاری از ده‌ها بانک و شرکت و هزاران نفر از بازدیدکنندگان میزبانی کند.

در حال حاضر نقشه اولین سالن، برای رزرو بانک ها و شرکت ها معرفی می شود و پس از تکمیل آن دومین سالن متعاقبا معرفی می گردد.

گفتنی است، اکثر برندهای پرآوازه در این سالن حضور می یابند.

علاقه مندان برای رزرو غرفه می‌توانند از هم اکنون با شماره ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵ و یا شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ تماس بگیرند ویا با ستاد برگزاری مکاتبه داشته باشند. در انتخاب غرفه اولویت با بانک ها و شرکت هایی است که مراتب رزرو خود را نهایی کنند.

برای رزرو غرفه خود نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

◇أخذ غرفه به همراه پکیجی از خدمات جانبی از جمله فرصت کارگاه معرفی محصول، حضور رایگان مهمانان، تبلیغات محیطی در محل برگزاری، برخورداری از امکانات رسانه ای ستاد خبری و… همراه است

- فرصت رونمایی از محصولات جدید با حضور رسانه ها فراهم است

- انتخاب غرفه بر اساس ماژول های معرفی شده، ممکن است

 - هزینه غرفه سازی بر عهده متقاضیان است

پیش بینی می شود، امسال جمعی از شرکت‌های خارجی در نمایشگاه حضور یابند و همچنین بازدیدکنندگانی از کشورهای منطقه و آسیایی از نزدیک با توانمندی‌های مشارکت‌کنندگان آشنا شوند.

لازم به ذکر است، بزودی جزئیات برنامه‌های نشست های تخصصی و جشنواره های این رویداد به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: