عملکرد مثبت بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی

عملکرد مثبت بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی
کدخبر : 57573

عملکرد مثبت بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی یکی از محورهای گفتگوی وزرای امور اقتصادی و دارایی،راه و شهرسازی و امور خارجه با همتایان سوری خود.

وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و امور خارجه کشورمان در نشست های خبری جداگانه با اشاره به پیشرفت اجرایی در توافقنامه های اقتصادی ایران و سوریه از تاسیس شرکت مشترک بیمه ای دو کشور با هدف ارائه خدمات بیمه ای به شرکت ها و زوار ایرانی خبر دادند.

 

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با وزرای اقتصاد و تجارت و همچنین ارتباطات و فناوری سوریه از اخذ مجوز رسمی فعالیت این شرکت بیمه ای سخن گفت و آن را موتور محرک سرمایه گذاری بین ایران و سوریه دانست.

 

امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه که میزبان فیصل مقداد همتای سوری خود بود دستاوردهای اقتصادی سفر رئیس جمهور به سوریه را در راستای توسعه مناسبات تهران و دمشق مناسب ارزیابی کرد و گفت:برخی توافقنامه های سفیر اخیر رئیس جمهوردر کمتر از سه ماه به مرحله اجرا رسیده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه هم که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را بر عهده دارد تاسیس و آغاز عملیات اجرایی شرکت مشترک بیمه ای را نشان دهنده عزم راسخ مسئولان در پیشبرد اهداف سفر رئیس جمهور دانست. 

5 خرداد ماه سالجاری بود که مدیرعامل بیمه البرز در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت العقیله سوریه بعنوان نماینده صنعت بیمه این کشور و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی کشورمان و همچنین سفیر ایران در سوریه، تفاهنامه همکاری خود را با این شرکت بیمه ای سوری به امضا رساند تا گام نخست توسعه روابط اقتصادی دو کشور بویژه در صنعت بیمه آنهم در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

 

موضوعی که موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز از آن بعنوان نقطه عطف نقش آفرینی صنعت بیمه کشور در دیپلماسی اقتصادی نام برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: