پست بانک ایران

تعطیلی شعب و باجه های پست بانک ایران در روزهای 11 و 12 مرداد ماه جاری در سراسر کشور

تعطیلی شعب و باجه های پست بانک ایران در روزهای 11 و 12 مرداد ماه جاری در سراسر کشور
کدخبر : 57594

با عنایت به نامه شماره 2463‌‌/ﻫ ‌‌- ب مورخ 10‌‌/05‌‌/1402 دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و پیرو موافقت هیأت دولت مبنی بر تعطیلی کلیه ادارات و بانکهای سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 11‌‌‌/05‌‌‌/1402لغایت 12‌‌‌/05‌‌‌/1402 ( به مدت دو روز ) ، کلیه ادارات مرکزی ‌‌‌و ستاد مدیریت های شعب استانها و مناطق تهران و باجه های بانکی تابعه آنان (به استثنای شعب کشیک) در مدت مذکور تعطیل اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ؛ بنا بر بخشنامه اعلامی شماره 1031/ 02 /ب مورخ 1402/5/10 معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک ، بمنظور ایجاد امکان ارائه خدمات بانکی به مشتریان  از طریق درگاههای غیر حضوری و همچنین دستگاههای خودپرداز می بایست به شرح ذیل اقدام شود :

1‌‌- با توجه به الزام ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان (از قبیل خدمات کارت ،پایا و ساتنا) ، ادارات ستادی ذیربط می بایست نسبت به برقراری کشیک جهت ارائه خدمات پشتیبانی با تشخیص معاونت ‌‌/ مدیریت امور ذیربط اقدام نمایند.

2 ‌‌- با توجه به ضرورت پولرسانی ، پولگذاری و پشتیبانی از دستگاههای خود پرداز ، مدیریتهای شعب استانها و مناطق و اداره کل خزانه داری و نظامهای پرداخت می بایست تمهیدات لازم از جمله تامین نقدینگی و برقراری کشیک را در ایام مذکور بعمل آورند.

3‌- فعالیت و کشیک شعب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 11، 12 ‌/ 05‌/1402 حسب تشخیص مدیریت شعب استان ‌و منطقه ذیربط صورت پذیرد. ضمناً در شهرستان مرکز استان و شهرستانهای بیش از یک شعبه به استثنای شهر تهران صرفاً یک شعبه به صورت کشیک فعالیت نمایند .

تبصره1 : شعب کشیک در مدیریت شعب غرب و شرق تهران به تشخیص مدیریت های شعب مذکور می باشد .

تبصره 2: اداره کل روابط عمومی به منظور پاسخگویی به نیاز های مشتریان و خدمات رسانی به آحاد مردم شعب کشیک منتخب را ار طریق سایت بانک به اطلاع عموم برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: