مدیرعامل اسبق سازمان:

تشکیل اتاق فکر «باهم کیش را می سازیم» نقطه عطفی در تصمیم گیری های سرنوشت ساز است

تشکیل اتاق فکر «باهم کیش را می سازیم» نقطه عطفی در تصمیم گیری های سرنوشت ساز است
کدخبر : 57606

مهدی کشاورز : حضور معاونان اسبق بخش های مختلف سازمان به پرباری و غنای اتاق فکر می افزاید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، مهدی کشاورز در نشست هم اندیشی ادوار گذشته این سازمان با بیان این که بررسی برنامه‌ها، سیاست‌های مختلف، شناخت تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف و انجام مطالعات تطبیقی و بررسی تجارب ایده خوبی است که در این اتاق فکر بدان توجه شده است ؛افزود: بومی سازی تجربیات و ارائه راه‌حل‌های مناسب اجرایی می تواند نقش این اتاق فکر در توسعه و پیشرفت کیش را بی بدیل کند.

وی با تاکید بر بهره مندی از نخبگان در اتاق فکر «کیش را با هم می سازیم» خاطر نشان کرد: تجربیات اعضا اتاق فکر فرصت خوبی را در اختیار تیم جدید سازمان منطقه آزاد کیش قرار می دهد تا اعضا را در کنار خود یافته و از آزمون و خطا پرهیز نمایند.

مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اشتراک گذاری تجربیات در این اتاق فکر افزود: از ایده تشکیل این اتاق استقبال می کنم و اطمینان دارم با برنامه ریزی های بلند مدت شاهد دستاوردهای مهمی در ایجاد و شکل گیری کیش نوین خواهیم بود.

وی توجه به زیرساخت های کیش توسعه متوازن را مهمترین دغدغه حال حاضر سرمایه گذاران عنوان و بر اجرای آن با بهره گیری از تجارب مدیران ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: