سازمان منطقه آزاد کیش

بهترین اتاق فکر، جلسه‌ مدیران ادوار کیش است

بهترین اتاق فکر، جلسه‌ مدیران ادوار کیش است
کدخبر : 57609

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته منطقه آزاد کیش بهره گیری از تجارب و دستاوردهای کسب شده در طول سالهای گذشته را زمینه ساز تدوین مدل حکمرانی نوین ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین نشست هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته منطقه آزاد کیش با هدف توسعه جزیره کیش و جزایر اقماری با تدوین مدل کاربردی که می تواند به سرزمین اصلی نیز تسری یابد هم اکنون در حال برگزاری است

رحیم سرهنگی با بیان این که در پیاده سازی مدل کاربردی از نظر اساتید برجسته دانشگاه ها ا نیز بهره لازم را خواهیم برد؛ اظهار داشت: مدل چهل ساله سازمان منطقه آزاد کیش در وسعت بزرگ؛ مدلی موثر و کاربردی خواهد شد.

سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: تصمیماتی که در دوره های مدیریتی مختلف با اقتضای شرایط حاکم گرفته شده به طور حتما تصمیم منطقی و عاقلانه بوده است و دغدغه مشترک ما ساختن جزیره کیش با هم فکری و همکاری جمعی می باشد.

به گفته سرهنگی اصلی ترین و مهمتر بحث تجربه است و مدیریت های چهل ساله این منطقه با تدابیر اتخاذ شده برای سالیان سال ماندگار خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید