سازمان بیمه سلامت ایران

تلاش مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در راستای بهره مندی از دانش، خلاقیت و تجربیات شرکت های دانش بنیان

تلاش مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در راستای بهره مندی از دانش، خلاقیت و تجربیات شرکت های دانش بنیان
کدخبر : 57717

مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت پیرو تفاهم نامه با انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران، جلسه ای را با کمیته سلامت دیجیتال این انجمن برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، در ابتدای این جلسه رییس مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، این جلسه را در راستای آشنایی با توان نخبگان انجمن در مباحث داده کاوی، سلامت دیجیتال، طراحی سازمان هوشمند بیان نمود و با توجه به سرعت جهانی در هوشمند شدن کلیه فرایندها، اشتراک دانش جوانان نخبه فعال در آن انجمن با هسته پزوهشی این مرکز با عنوان" هوش مصنوعی(AI)، هوش تجاری(BI)، BIG DATA ANALYSIS، و Real world Data در بیمه سلامت" ، به منظور هم افزایی دانش و اقدامات ذیربط در جهت هم راستا بودن با تغییرات جهانی را مفید، مؤثر و ضروری ارزیابی کرد.

سپس رئیس کمیته سلامت دیجیتال انجمن، گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در خصوص در دست اقدام بودن طراحی نرم افزاری به عنوان بازویی برای نظام ارجاع و یا امکان سنجی استفاده از داده ها در تعیین بار بیماری ها را ارئه نمود.

در ادامه وطن پور ریاست هیأت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران، آمادگی آن انجمن را برای همکاری های مستمر و کاربردی در حوزه سلامت دیجیتال و سایر حوزه های فعال و مرتبط در آن انجمن اعلام کرد.

در پایان رییس مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، با توجه به گزارش مختصر ارائه شده از برخی اقدامات صورت گرفته توسط کمیته سلامت دیجیتال آن انجمن، از این اقدامات و جوانان فعال در این حوزه تشکر و استقبال مرکز از همکاری های بیش از پیش آن انجمن و همکاری در هسته های پژوهشی ذیربط مرکز را اعلام نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: