بانک ملی ایران

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور شعب بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت امور شعب بانک ملی ایران برگزار شد
کدخبر : 57867

مراسم معارفه حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به سرپرستی معاونت امور شعب این بانک با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این جلسه، ضمن تقدیر از عملکرد محمدنور آزادی معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه یک، محمد نجف زاده معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه دو و بیژن مقدم بیرانوند معاون سابق امور شعب و بازاریابی تهران، گفت: احیای مجدد معاونت امور شعب بر اساس نیازها و شرایط روز، با هدف کارایی و پویایی سازمانی و در راستای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم عزیز کشورمان و مشتریان بانک می‌باشد. وی در ادامه ضمن تأکید بر مدیریت بهینه منابع و مصارف، استفاده از تکنولوژی و ارائه خدمات مبتنی بر وب بیان کرد: ما شاهد بودیم که هر سه معاون سابق، تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری را برای ارتقای سهم بانک از بازار و بهبود وضعیت نقدینگی، به کار بستند.

وی افزود: در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه همکاران صف و ستاد، در سال گذشته عملکرد خوبی به ثبت رسید و موفق به افزایش سهم بانک از بازار شدیم و امیدوارم این روند در سال جاری نیز با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی ادامه داد: با این وجود به دلیل ضرورت هماهنگی‌های بیشتر با بخش ستاد، این ساختار سه‌گانه در قالب معاونت شعب احیا شد تا برنامه‌ها و سیاست‌های کلان با هماهنگی منسجم‌تری در شعب سراسر کشور به اجرا در آید.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تأکید بر خوشنامی و توان و تجربه حسن مونسان سرپرست جدید این معاونت، گفت: بانک ملی ایران از گنجینه بزرگ نیروی انسانی برخوردار است و از این نظر در شبکه بانکی بی‌نظیر است و از این رو تأکید من بر استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص این بانک برای تصدی مسؤولیت‌ها است.

مدیر عامل بانک بیان کرد: پایش عملکرد بخش‌های جدید ایجاد شده و برنامه‌های به اجرا درآمده ضروری است و تداوم هر ساختار جدید یا هر سیاست و برنامه‌ای، باید با توجه به بازدهی‌های حاصل شده از آن، بررسی شود. نجارزاده با تأکید بر جوانگرایی در بانک ملی ایران، افزود: جانشین‌پروری مسئله ضروری است که از امروز باید به فکر آن بود و با تقویت رویکرد جوانگرایی چه در واحدهای ستاد و چه در واحدهای صف، امکان رشد و ارتقای مدیرانی را فراهم نمود تا بتوانندضرورت‌های مدیریتی آینده را در بانک ملی ایران برآورده سازند.

حسن مونسان عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت شعب بانک نیز در این مراسم با تشریح برنامه‌های خود در این معاونت گفت: بانک ملی ایران جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی کشور دارد و از همین رو با توجه به شرایط و مشکلات کشور، دولت محترم سیزدهم نیز نگاه ویژه‌ای به این بانک برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود دارد که باید با همه توان در جهت برآورده کردن این انتظارات برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم، تلاش کرد.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های عظیم بانک ملی ایران در بخش‌های مختلف، بیان کرد: ظرفیت‌های فراوانی در بخش مشتریان وجود دارد که می‌توان با ارائه خدمات بهتر و برآورده کردن نیاز آنها، از این ظرفیت بزرگ در جهت جذب منابع بیشتر، استفاده کرد.

محمدنور آزادی معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه یک، محمد نجف زاده معاون سابق امور شعب و بازاریابی منطقه دو و بیژن مقدم بیرانوند معاون سابق امور شعب و بازاریابی تهران نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران مسؤولیت خود برای سرپرست جدید معاونت شعب بانک، آرزوی موفقیت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید