رئیس اداره بیمه عمر، حوادث و مسافرتی بیمه رازی:

نماینده باید سماجت داشته باشد/ ارائه خدمات بهترین تبلیغ در صنعت بیمه

نماینده باید سماجت داشته باشد/ ارائه خدمات بهترین تبلیغ در صنعت بیمه
کدخبر : 57901

رئیس اداره بیمه عمر، حوادث و مسافرتی بیمه رازی، سماجت در کار را یکی از نمونه‌های بارز نماینده دانست و گفت: افرادی که توانایی خوبی در زمینه بازاریابی، ارائه مشاوره و افزایش سطح تعامل با افراد را ندارند، نمایندگان خوبی در صنعت بیمه نخواهند بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی در حالی به قسمت شصت و نهم خود رسید که در این قسمت رویا محمدی- رئیس اداره بیمه عمر، حوادث و مسافرتی مهمان این برنامه بود و از رفتارهای تاثیرگذار نمایندگان در معرفی و فروش بیمه نامه گفت.

محمدی که در دوران دبیرستان رشته ریاضی فیزیک را دنبال می‌کرده، در کنکور رشته علوم انسانی را انتخاب و با کسب مشاوره با نگاه به بازار کار در دانشگاه رشته مدیریت بیمه را انتخاب کرده است.

او در برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیان کرد: در زمان انتخاب رشته، مشاور تحصیلی با توجه به سیاست‌گذاری‌های نهاد ناظر در صنعت بیمه مبنی بر ارائه مجوز فعالیت شرکت‌های خصوصی در این صنعت، پیشنهاد انتخاب رشته مدیریت بیمه را داد.

رئیس اداره بیمه عمر، حوادث و مسافرتی با تاکید بر اینکه از انتخاب رشته مدیریت بیمه راضی است، یادآور شد: سال 82 که اولین شرکت خصوصی بیمه تاسیس شد، یک سال از دوران دانشجویی من می‌گذشت و با اتمام تحصیل در سال 85 در شرکت بیمه رازی به عنوان همکار بخش مالی استخدام شدم.

محمدی بیان کرد: با گذشت 4 سال در واحد فنی اشخاص با شرکت بیمه رازی ادامه همکاری داشتم و رفته رفته واحد اشخاص رشد کرد و زیرمجموعه‌هایی برای آن تعریف شد.

او با بیان اینکه رشته عمر و خوادث بسیار جذاب است، خاطرنشان کرد: تا به امروز بیمه آنطور که باید در جامعه جایگاه خود را پیدا نکرده و در این مسیر باید شرکت‌های بیمه و نمایندگان نقش قابل توجهی را ایفا کنند.

محمدی ادامه داد: در جامعه، بیمه به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود که این تفسیر آنچنان درست نیست و بیمه یک کالای ضروری در زندگی امروزی محسوب می‌شود.

رئیس اداره بیمه عمر، حوادث و مسافرتی بیمه رازی تاکید کرد: نمایندگان صنعت بیمه باید مشاور خوبی برای بیمه‌گذاران باشند تا افراد بیمه را به عنوان یک کالای ضروری در زندگی خود انتخاب کنند.

او گفت: نمایندگان به عنوان مشاور بیمه‌ای باید در معرفی بیمه نامه به افراد، شرایط اقتصادی، اجتماعی، سن و سبک افراد را مورد بررسی قرار دهند و این در حالی است که شرکت‌های بیمه نیز باید بهترین خدمات را به بیمه گذاران معرفی کنند زیرا، بهترین شیوه تبلیغ بیمه در راستای فروش و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه ارائه خدمات خواهد بود.

رویا محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه افرادی می‌توانند در رشته مدیریت بیمه موفق باشند، گفت: خصوصیت رفتاری افراد در مسیر شغلی در رشته مدیریت بیمه بسیار تاثیرگذار است.

او تصریح کرد: افرادی که توانایی بازاریابی، رایزنی و افزایش سطح تعامل با دیگران را دارند می‌توانند به عنوان نماینده و کارگزار در صنعت بیمه فعالیت داشته باشند.

محمدی تاکید کرد: نماینده باید سماجت داشته باشد و با نشستن در دفتر کار نمی‌توان در این حوزه پیشرفتی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید