فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند

پیام تقدیر و گرامیداشت مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت روز خبرنگار

 پیام تقدیر و گرامیداشت مدیرعامل شرکت شهروند به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 57930

داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از تلاش و همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران با مجموعه شهروند قدردانی نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

«هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، فرصت تکریم مجاهدان عرصه آگاهی بخشی و روشنگری است. این روز که امسال با ماه محرم و حماسه عظیم عاشورای حسینی تقارن پرمعنایی یافته، فرصت مناسبی است تا حق طلبی، رسالت و نقش حساس و تاثیرگذار رسانه و خبرنگار را در رشد و بالندگی جامعه درک نموده و پاس بداریم.

اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به عنوان سفیران آگاهی است و مجموعه شهروند نیز با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این قشر سختکوش و مطالبه‌گر توانسته طی سال‌های متمادی خدمات رسانی به شهروندان، کارنامه شفافی را در پاسخگویی صریح و درست به مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند کسب نماید.

تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه ها و خبرنگاران و اهتمام ویژه آنان در پوشش اخبار، رویدادها و عملکرد شرکت شهروند در سال‌های بلوغ و بالندگی این مجموعه نام‌آشنا، نقش موثری در همراهی و ارتباط هرچه بیشتر برند شهروند با آحاد جامعه داشته و توانسته تصویر ذهنی مثبت و قابل اعتمادی را به ارمغان بیاورد.

اینجانب با یادآوری اینکه تلاش اصحاب رسانه بالندگی جامعه را در پی خواهد داشت، از سال‌ها کوشش و همراهی خبرنگاران در توسعه و اعتلای برند شهروند قدردانی نموده و امیدوارم در سایه این همراهی شاهد روزهایی روشن و پرامید در تقویم حیات مجموعه فروشگاههای زنجیره‌ای باشیم.»

داود قربانیان

مدیرعامل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: