شرکت پتروشیمی شازند

حضور فعال شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه مشهد پلاست

حضور فعال شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه مشهد پلاست
کدخبر : 57965

پتروشیمی شازند، همسایه آفتاب شد: حضور فعال شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه مشهد پلاست

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۱۸ مرداد ماه لغایت ۲۱ مرداد ماه ۱۴٠۲ با حضور تعدادی از  شرکت های داخلی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

شرکت پتروشیمی شازند به عنوان متنوع ترین تولید کننده محصولات پلیمری و شیمیایی در صنعت پتروشیمی کشور نیز با ایجاد غرفه ای در سالن فردوسی این نمایشگاه، حضوری پرشور و فعالی داشته و گروه های تجاری و بازرگانی متعدد از شرکت های داخلی ضمن حضور در غرفه این شرکت، در خصوص خرید و صادرات محصولات تولیدی شاراک با مدیران و کارشناسان حاضر در غرفه به مذاکرات تخصصی در حوزه های بازرگانی و فنی پرداختند.

 

شایان ذکر است نمایشگاه مشهد پلاست با حضور ۱۲۵ شرکت از استان خراسان رضوی و ۶۰ شرکت از سراسر کشور در ۲۰ هزار متر مربع  فضای نمایشگاهی و سه سالن اصلی گشایش یافت که همزمان با این نمایشگاه، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و هشتمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده در حال برگزاری می باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: