بهترین مانیتورهای گیمینگ ال‌جی

بهترین مانیتورهای گیمینگ ال‌جی
کدخبر : 57969

اگر این مطلب را می خوانید احتمالاً گیمینگ یکی از محبوب ترین سرگرمی های شماست، و شما به دنبال بهترین مانیتورهای گیمینگ هستید. بدون شک داشتن بهترین مانیتور گیمینگ برای تجربه عالی شما ضروری است، زیرا بهترین مانیتورها بهترین کیفیت رنگ، حرکت، وضوح تصویر و فراتر از این‌ها را برای شما فراهم می‌کنند. بنابراین اگر هنوز در دنیای گیمینگ یک تازه‌کار هستید و به یک مانیتور گیمینگ عالی نیاز دارید و یا اگر از زمانی که به یاد می‌آورید یک گیمر بوده‌اید و اکنون زمان ارتقاء تجهیزات گیمینگتان فرا رسیده‌است، ال‌جی بهترین مانیتورهای گیمینگ را به شما ارائه می‌دهد. برای یافتن بهترین گزینه به خواندن این مطلب ادامه دهید.

مانیتورهای زیر برخی از بهترین مانیتورهای گیمینگ ال‌جی هستند که گیمینگ را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کنند:

1. مانیتور 24 اینچ UltraGear FHD IPS 1ms 144Hz HDR مجهز به FreeSync

مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی یکی از نوآورانه‌ترین مانیتورهای گیمینگ موجود است که به لطف برخورداری از ویژگی‌های فراتر از نوآوری که در ادامه به آن می‌پردازیم، بهترین کارایی و پویاترین تجربه را برای افزایش لذت شما از یک گیمینگ فراگیر ارائه می‌کند:

سرعت باور نکردنی: سرعت حیرت‌انگیز این مانیتور تأخیر در تصویر را به حداقل رسانده و سرعت واکنش شما را بالا می‌برد. این ویژگی، تجربه گیمینگی پویا و جذاب را برای شما تضمین می‌کند و باعث می‌شود بازی مورد نظرتان بسیار واقعی به نظر برسد. 

حرکت روان در گیمینگ: مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ 144 هرتز است. این بدین معناست که با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز می‌توانید بسیار سریع در مقابل حریفان خود واکنش نشان دهید و هدف را راحت‌تر نشانه بگیرید زیرا سرعت بسیار بالای این مانیتور باعث می‌شود تصاویر به شکلی روان برای شما پخش شود و فریم بعدی را سریع‌تر ببینید. 

تصاویر زنده و داینامیک: گیمینگ تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک فعالیت است که باید کاملا با آن زندگی کرد و مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی با فن‌آوری HDR10 به همین دلیل طراحی شده است.  

HDR10 یک استاندارد دیجیتال HDR بر اساس طیف رنگ 99% sRGB  است که رنگ‌ها و درخشندگی مانیتور را با در نظر گرفتن راحتی چشم، زنده و داینامیک می‌کند.  

استابلایزر مشکی: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تمام جزئیات را حتی در تاریک‌ترین صحنه‌ها ببینید و بتوانید بهتر بازی کنید.   

مانیتور گیمینگ 144 هرتز ال‌جی، تجربه گیمینگ شما را ارتقاء داده و با برخورداری از ویژگی‌های عنوان شده، هر گیمی که بازی می‌کنید را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند:

2. مانیتور پریمیوم 34 اینچی خمیده UltraWide QHD HDR FreeSync™ با نرخ تازه‌سازی تصویر 160 هرتز

صفحه نمایش 23.6 اینچ: صفحه نمایش 23.6 اینچی به شما اجازه می‌دهد زمین نبرد و تمام UI های گیم خود را در یک نگاه به‌خوبی کاوش کنید و در پایان، برنده شوید.  

Radeon FreeSync: فن‌آوری Radeon FreeSync تجربه گیمینگ شما را بسیار روان می‌کند و بریدگی‌ و فریزشدگی تصویر را از بین می‌برد و باعث می‌شود گیمینگ شما پویاتر، جذاب‌تر و فراگیرتر شود. 

قابلیت شخصی‌سازی حالت گیم: با مانیتور گیمینگ ال‌جی می‌توانید شرایط گیمینگ خود را برای بالاتر رفتن احتمال بردتان شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید برای شخصی‌سازی گیم مورد نظرتان از بین حالت‌های تیراندازی اول شخص و RTS از پیش تنظیم شده انتخاب کنید. 

Dynamic Action Sync: این ویژگی برای به حداقل رساندن تأخیر ورودی طراحی شده است تا بازی در گیم‌های RTS و FPS پویاتر و واکنشی‌تر باشد. 

استابلایزر مشکی: با این ویژگی شما می‌توانید دشمنان پنهان شده در تاریک‌ترین نقاط تصویر را نیز شناسایی کنید، تاریکی صحنه شما را از عالی بازی کردن باز نمی‌دارد. 

بهترین انتخاب برای خرید مانتور چیست؟

تفاوتی ندارد که در نهایت کدام مانیتور را بخرید، بدون شک تجربه گیمینگ شما به لطف بهترین مانیتورهای گیمینگ ال‌جی ارتقاء خواهد یافت.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: