سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

اصفهان/ نهمین سفر گروه بازدید و بررسی عملکرد سازمان اموال تملیکی

اصفهان/ نهمین سفر گروه بازدید و بررسی عملکرد سازمان اموال تملیکی
کدخبر : 57976

نهمین سفر دوره‌ای به مقصد استان اصفهان با حضور نمایندگان معاونت‌ها و ادارات کل ستادی با محوریت اداره کل پایش،نظارت و مدیریت عملکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،نهمین سفر دوره‌ای به مقصد استان اصفهان با حضور نمایندگان معاونت‌ها و ادارات کل ستادی با محوریت اداره کل پایش،نظارت و مدیریت عملکرد برگزار شد.

در این سفر که نمایندگان معاونت های مختلف و اداره کل حوزه مدیر عامل و مدیر کل پایش و ارزیابی حضور دارند.

از انبارهای استان اصفهان بازدید و وضعیت انبار و کالا های موجود در انبارها بررسی شد.

در این بازدید اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ابتدا به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه که نقش بسزایی در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه را ایفا می‌نمایند تشکر  و این روز را تبریک گفت.

مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص هدف این بازدیدها اظهار داشت: این موضوع صرفاً در گذشته به صورت موردی بوده و به این سبک که از تمام معاونت‌ها و ادارات کل ستاد نمایندگانی شرکت نمایند نبوده است.

وی  هدف از انجام این ماموریت‌ها را در سه محور بیان کد و گفت: به دلیل اینکه برنامه منسجم آموزشی در گذشته تدارک و برنامه‌ریزی نشده بود لذا حضور نمایندگان معاونت‌ها و ادارات ستادی می تواند در تبادل تجربیات بسیار اثرگذار و نتیجه بخش باشد.

یارنسب ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان اموال تملیکی یک سازمان تجربه محور است و هر استان شرایط خاص خود را  زمینه‌های مختلف از جمله انبارداری و تعیین تکلیف کالاها دارد لذا این تجربیات می تواند شنیده و به سایر استان‌ها نیز تسری پیدا کند و به اشتراک گذاشته شود، در یک زمان و به صورت یکجا واحدهای استانی از ابعاد و جوانب مختلف و از  زاویه تخصصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتیجه ارزیابی قابل اتکا بوده و می تواند در تصمیم گیری های آتی ملاک عمل قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این گونه از سفرها دید نظارتی بسیار کمرنگ است و هدف اصلی از این ماموریت این است که هرگونه خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تجربه ارزشمند همکاران دیده شود تا این تجربه در صورت تایید در  ستاد به سایر استان‌ها نیز منتقل گردد.

یارنسب در ادامه عنوان کرد: امروز در این جلسه ابتدا همکاران استان اصفهان هرگونه انتقاد، پیشنهاد و اشکالی که از حوزه های مختلف ستادی و استانی دارند عنوان می کنند تا نمایندگان معاونت ها و ادارات کل ستادی ضمن بررسی موضوع، اقدام لازم را در این خصوص انجام و نتیجه پیگیری خود را در روز آینده به همکاران استانی اعلام نمایند.

گفتنی است، اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به اتفاق مدیر کل استان با مدیر کل تعزیزات حکومتی ،رییس پلیس امنیت اقتصادی و مدیر کل گمرکً استان دیدار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید