رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار وزارت کشور:

خدمات سازمان بیمه سلامت باید مبتکرانه اطلاع رسانی شود

خدمات سازمان بیمه سلامت باید مبتکرانه اطلاع رسانی شود
کدخبر : 58036

رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار وزارت کشور گفت: خدمات سازمان بیمه سلامت باید مبتکرانه اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، نمایشگاه ۲۰۲۰ محله استان مازندران برگزار شد و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار وزارت کشور به همراه حسینی پور استاندار و سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری از غرفه اداره کل بیمه سلامت مازندران در این نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است آقا محمدی در سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پوشش بیمه رایگان اقشار آسیب پذیر محلات کم برخوردار کشور بیان داشت: خوشبختانه ۶ میلیون نفر در کشور در طرح بیمه همگانی سازمان بیمه سلامت ایران تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: خدمت مهم دیگر سازمان بیمه سلامت حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است، به خاطر اینکه این بیماری‌ها بسیار پرهزینه است و در این زمینه و با این خدمات مهمی که سازمان بیمه سلامت به این اقشار ارائه می‌نماید، می‌طلبد تا اطلاع رسانی بسیار بیشتری صورت گیرد.

رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار وزارت کشور تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، مواظب باشید تبلیغ پیش از عمل نکنید و با این کار بزرگی که در سازمان بیمه سلامت مخصوصاً در استان مازندران انجام و تمام شد نیاز به یک کار ابتکاری مهم در امر اطلاع رسانی دارد.

وی ضمن تقدیر از مجموعه خدمات سازمان بیمه سلامت به مردم و بیمه شدگان افزود: مردم باید خدمات را حس کنند.

لازم به ذکر است اداره کل بیمه سلامت استان مازندران با بسیج تمام امکانات به همراهی استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط توانسته است بیش از ۹۵ هزار نفر از افراد فاقد بیمه در مناطق و محلات کم برخوردار استان را تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قراردهد، همچنین در ادامه این اداره کل در راستای پوشش بیمه همگانی سلامت تمامی اقشار جامعه اقدام به بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه نموده است و از دهک ۶ تا ۹ نیز با ارائه تخفیفات اقدام به پوشش بیمه‌ای این دهک‌ها کرده است.

همچنین در راستای تسهیل پوشش بیمه‌ای نیز از دهک ۶ تا ۱۰ به صورت سه ماهه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

نمایشگاه ۲۰۲۰ محله استان مازندران به مدت سه روز ( 18 الی 20 مرداد) و با حضور چندین دستگاه اجرایی استان در ساری برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید