شرکت آلومینای ایران

کسب مدال برنز در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران برای شرکت آلومینای ایران

کسب مدال برنز در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران برای شرکت آلومینای ایران
کدخبر : 58076

اعضای تیم 6 نفره شرکت آلومینای ایران، در مرحله کشوری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب یک مدل برنز شدند

 دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران به مدت ۲ روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد. شرکت آلومینای ایران در این دوره از مسابقات با ۶ شرکت کننده موفق شد ۱ مدال برنز مسابقات را کسب کند.

مدال برنز رشته جوشکاری CO2  توسط حسین آقایی از پرسنل شاغل در مجموعه شمش این شرکت کسب شد.

افزایش بهره‌وری و کارایی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از مزایای برگزاری این مسابقات بوده که می‌تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی شود.

در این دوره از مسابقات با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل و علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با هدف ایجاد نشاط در جامعه کارگری، شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه با حضور رقابت کنندگان در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید