آیگپ

سرویس ویژه اربعین در آیگپ

سرویس ویژه اربعین در آیگپ
کدخبر : 58084

پیام‌رسان آیگپ در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان (ع) همراه با کاربرانش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، با شروع ماه محرم، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) امسال هم همچون سال‌های گذشته در آیگپ برگزارشد و به دنبال استقبال کاربرانِ این پیام رسان، آیگپ مصمم شد تا سرویس اربعین را نیز مجددا راه اندازی کند.

سرویس ویژه اربعین در آیگپ شامل قسمت‎های مختلف زیر است:

•    خدمات ویژه اربعین

•    رادیو اربعین

•    زیارت مجازی

•    زیارت عاشورا

•    زیارت اربعین

•    همراه با زائرین

خدمات ویژه اربعین

پیام‌رسان آیگپ، امسال هم همچون سال‌های گذشته این افتخار را دارد که با بخش‌های مختلفی در سرویس خدمات ویژه اربعین همراه با رهروان بارگاه امام حسین (ع) باشد این خدمات شامل ثبت موقعیت، اطلاع از سایر زائران، ارسال پیام و تهیه شارژ و پرداخت قبض است.

در خدمات ویژه اربعینِ پیام‌رسان آیگپ، کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت موقعیت مکانی خود را ثبت کنند، از موقعیت سایرزائران اطلاع پیدا کنند، با کلیک بر روی نشان ارسال پیام، متن ارسال کنند، در صورت نیاز، شارژ تهیه کنند و قبض‌های خود را بپردازند و موقعیت مکانی موکب‌ها را نیزشناسایی کنند.

رادیو اربعین

از طریق رادیو اربعین عزاداران حسینی می‌توانند در جریان لحظه‌ای اخبار و اطلاعات برنامه‌ها، حوادث و سایر مواردی که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد، قرار بگیرند. پخش زنده اخبار، پخش زنده تصویری، رادیو نما و بخش خبرهای مکتوب قسمت‌های مختلف در رادیو اربعین است.

زیارت مجازی

کاربران آیگپ با یک کلیک می‌توانند خود را در حرم امام حسین (ع) ببینند و به صورت مجازی به کربلا سفر کنند و از طریق گوشی تلفن همراه خود بر گرد حرم امام حسین (ع) طواف کنند و بارگاه حسینی را از نزدیک زیارت کنند. حس و حال زائران به هنگام استفاده از سرویس "زیارت مجازی" آیگپ به دلیل شرایط سه بعدی تصاویر، بسیار نزدیک به زیارت واقعی خواهد بود.

زیارت عاشورا و زیارت اربعین

زیارت عاشورا و زیارت اربعین در آیگپ، بدون نیاز به جستجو در فضای مجازی، متن پر فیض زیارت عاشورا و زیارت اربعین را در اختیار کاربران قرار می دهد و عزاداران در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی که باشند، می‌توانند هر دو زیارت نامه را زمزمه کنند.

همراه با زائرین

آیگپ امسال در سرویس ویژه اربعین، این امکان را برای مشتاقان امام حسین (ع) فراهم کرده است، که از طریق این اپلیکیشن شاهد پخش زنده لحظه به لحظه حرم امام حسین (ع) و زیارت عاشقان اباعبدالله و همچینین پیاده روی اربعین باشند. در این قسمت کاربران آیگپ می توانند در مسیر نجف تا کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) همراه با زائرین باشند.

اگر تاکنون پیام‌رسان آیگپ را نصب و یا بروزرسانی نکرده اید برای بهره مندی از خدمات سرویس ویژه اربعین، می‌توانید از طریق مارکت‌های داخلی برای دانلود، نصب و یا بروزرسانی اقدام کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: