شرکت ملی پست

ارسال روزانه ۷هزار گذرنامه زیارتی توسط پست

ارسال روزانه ۷هزار گذرنامه زیارتی توسط پست
کدخبر : 58100

مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع #گذرنامه گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه هر چه بهتر خدمات پستی به زائرین را دارد.

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛  این روز‌ها با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و آماده‌شدن زائرین برای فراهم کردن ملزومات پیاده روی اربعین، بار دیگر بازار ارسال بسته‌های پستی حاوی گذرنامه داغ شده است. در این ایام شرکت ملی پست تلاش می‌کند با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زائرین این سفر معنوی ارائه دهد.

در همین راستا با عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه با اشاره به اینکه خدمات شرکت ملی پست به زائرین اربعین حسینی به دو بخش تقسیم می‌شود، گفت: بخش اول گذرنامه‌هایی است که توسط فراجا صادر و برای تحویل به متقاضیان به پست فرستاده می‌شود و بخش دیگر مربوط به سرویس «پست یافته» است که توسط شرکت ملی پست ارائه می‌شود.

وی افزود: شرکت ملی پست با طراحی سامانه ای با عنوان سرویس پست یافته، مدارک هویتی پیدا شده ای که تحویل پست را به صاحبان آن تحویل می دهد. در این سرویس اطلاعات  مدارک یافت شده توسط پست در این سامانه بارگزاری شده و هموطنان  می‌توانند با مراجعه به سامانه پست یافته به نشانی http://postyafteh.post.ir و واردکردن مشخصات، مدارک مفقودی خود را شناسایی و برای دریافن به منطقه پستی مربوطه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سرویس پست یافته در کشور عراق در مدت زمان برگزاری پیاده روی اربعین  نیز ارائه می‌شود، ادامه داد: این سرویس امسال در ۱۰ نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین در پایگاه شرکت ملی پست باکیفیت و کارایی بهتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

ارسال روزانه ۷هزار گذرنامه زیارتی توسط پست

جنتی عطائی بیان کرد: شرکت ملی پست روزانه ۲۵ هزار گذرنامه بین‌المللی و ۷ هزار گذرنامه نامه زیارتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

مجری کشوری توزیع گذرنامه درباره بازه زمانی رسیدن گذرنامه به دست متقاضیان افزود: معمولاً گذرنامه‌ها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به مراکز استان‌ها ارسال می‌شوند. در حال حاضر با نزدیکی به ایام اربعین نیز شرکت ملی پست به همراه کشیک‌های فراجا آمادگی کامل برای ارائه خدمات هرچه بهتر ارسال گذرنامه‌ها به مردم را دارد.

وی ادامه داد: گذرنامه‌ها دومرتبه به درب منازل ارسال می‌شود و در صورت عدم تحویل توسط متقاضی به باجه‌های معطله بازگردانده شده و متقاضی با مراجعه به باجه می‌تواند گذرنامه را دریافت کند.

متقاضیان گذرنامه به واحد‌های پستی مراجعه نکنند

جنتی عطائی گفت: از تمامی زائرین استدعا داریم که درخواست‌های خود را به‌روز‌های نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند تا شبکه‌ پستی برای ارائه خدمات  دچار چالش و اختلال نشوند.

مدیر کل پست استان تهران اظهار داشت: چنانچه متقاضیان 72 ساعت بعد از دریافت بارکد گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می‌توانند به اداره پست محل اقامت خود مراجعه کرده و  از آمدن به تهران و مراجعه به به واحد‌های پستی به‌ویژه چهارراه لشگر خودداری کنند چرا که ازدحام و شلوغی باعث تأخیر در دریافت گذرنامه‌هایشان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: