انیمیشن «اِلِمنتال» با دوبله اختصاصی در نمایش خانگی

انیمیشن «اِلِمنتال» با دوبله اختصاصی در نمایش خانگی
کدخبر : 58162

همزمان با پخش جهانی، انیمیشن «المنتال» با دوبله اختصاصی در فیلیمو منتشر شد.

همزمان با پخش جهانی، انیمیشن «المنتال» با دوبله اختصاصی در فیلیمو منتشر شد.

علاقه‌مندان به انیمیشن‌های تخیلی، از نوع کمدی عاشقانه می‌توانند دوبله اختصاصی «المنتال Elemental » را همزمان با عرضه جهانی، از امروز ۲۴ مرداد در فیلیمو تماشا کنند.

«المنتال» توسط پیتر سون، کارگردان معروف و توانمند حوزه انیمیشن، ساخته شده است. او در طول ساخت این انیمیشن پدر و مادرش را از دست می‌دهد و به گفته خودش این فیلم را با محوریت تشکر از پدر و مادر و درک فداکاری‌های آن‌ها تولید کرده است.

این انیمیشن سینمایی با دوبله اختصاصی در این پلتفرم دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. مدیریت دوبلاژ این فیلم بر عهده اشکان صادقی است و هومن حاجی عبدالهی، مریم نوری درخشان، علی باقرلی، الهه پورجمشید، مریم خلقتی، علیرضا سالار کیا، محمد ترکاشوند، حمید صلاحی، مرضیه ابراهیمی و سارا نیرومند در دوبله این انیمیشن حضور دارند. انیمیشن«المنتال» محصول کمپانی‌های والت دیزنی پیکچرز و پیکسار است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «در شهری که ساکنانش آتش، آب، خاک و هوا هستند و در کنار هم زندگی می‌کنند؛ زنی از جنس آتش و مردی از جنس آب روان، در شرف کشف یک اتفاق اساسی هستند؛ این‌که چقدر با هم در تفاهم‌اند و چه وجوه اشتراکی دارند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: