مناطق آزاد ایران

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق
کدخبر : 58199

جاذبه های تاریخی و گردشگری مناطق آزاد ایران و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این مناطق در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق معرفی می شوند.

 این نمایشگاه یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در منطقه خاورمیانه است که از 26 تا 29 مردادماه، با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود و دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران هم در این رویداد حضور فعال دارند.

پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران در این نمایشگاه باحضور مناطق آزاد هفتگانه فعال (ماکو،‌ ارس،‌ اروند،‌ قشم،‌ انزلی،‌ کیش و چابهار) با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق، پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

این نمایشگاه نقش مهمی در توسعه گردشگری و صنایع دستی در منطقه ایفا می کند و علاوه بر اینکه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات صنایع دستی و همچنین تبادل دانش و تجربه بین کارآفرینان و علاقمندان به این صنایع است می تواند در جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری نیز تاثیرگذار باشد.

این رویداد بین‌المللی بستری مناسب برای مشاغل گردشگری جهت ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط تجاری جدید را فراهم خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: