از میهن تا کربلا؛

استقرار نیروهای دو زبانه میهن در بیمارستان‌های عراق

استقرار نیروهای دو زبانه میهن در بیمارستان‌های عراق
کدخبر : 58207

تاکنون ۴۰ آمبولانس در اختیار بیمه میهن قرار گرفته که این آمبولانس‌ها برای جابجایی بیماران و همچنین فوتی‌های احتمالی قابل استفاده هستند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه میهن، مدیر بیمه‌های درمان این شرکت گفت: یکی از وظایف بیمه میهن در ایام اربعین هدایت و همراهی بیمه شدگان است که در همین راستا در حال تلاش هستیم.

 لیلا سعیدی گفت: تاکنون ۴۰ آمبولانس در اختیار بیمه میهن قرار گرفته که این آمبولانس‌ها برای جابجایی بیماران و همچنین فوتی‌های احتمالی قابل استفاده هستند. در بیمارستانهای عراق نیز ۵۰ نیروی دو زبانه مستقر هستند تا بیمه شدگان را راهنمایی کنند. حتی اگر نیاز به دارو و یا تجهیزاتی برای بیمار باشد، همکاران آن را تهیه کرده و در اختیار بیمارستان قرار می‌دهند.

 وی افزود: اگر مورد فوتی بود، مراحل و اقدامات مربوطه همچون انتقال به سردخانه و تسویه حساب به سرعت و بدون مشکل انجام می‌گیرد. نکته دیگر این که در عراق سردخانه‌ای با ظرفیت بالا برای متوفیان تدارک دیده شده است.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، ممیزی مراقبتی شرکت فولاد آلیاژی ایران مطابق الزامات استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (نماینده توف اتریش در ایران TUV AUSTRIA) از تاریخ 21 تا 23 مرداد ماه 1402 برگزار شد.

در این دوره انطباق با الزامات سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2015)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018)، سیستم مدیریت ‌محیط زیست (ISO14001:2015)، سیستم مدیریت انرژی (ISO50001:2018)، سیستم مدیریت شکایات مشتریان (ISO10002:2018)، سیستم مدیریت رضایت مشتریان (ISO10004:2018) و سیستم مدیریت شایستگی کارکنان (ISO10015:2019) مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه اختتامیه این دوره ممیزی که با حضور مدیران سازمان و گروه ممیزی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش کلی از نتایج ممیزی‌های انجام شده در فرایند و واحدهای مختلف سازمان، گواهینامه سیستم‌های مدیریتی سازمان مجددا تایید شد.

 لازم به ذکر است که صدور گواهینامه های سازمان با مدت اعتبار سه سال در سال1401 انجام شده است و طی این دوره سه ساله، ممیزی‌های مراقبتی برای اطمینان از انطباق با الزامات استانداردهای مدیریتی انجام می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: