هوشمند هاشمی درمورد دغدغه هایش چه میگوید! | چرا این بازیگر از نرسیدن به آرزویش اینقدر غمگین و ناراحت است؟

هوشمند هاشمی درمورد دغدغه هایش چه میگوید! | چرا این بازیگر از نرسیدن به آرزویش اینقدر غمگین و ناراحت است؟
کدخبر : 58218

هوشمند هاشمی: روزی که تصمیم بگیرم درسینما نباشم نام تمامی آن افرادی که درحقم اجحاف کردند و باعمروجوانیم بازی کردند ونگذاشتند به آنچه که حقم بود برسم را اعلام خواهم کرد. که آن روز مطمئنم دیگر روزهای آخر عمرم خواهد بود .

هوشمند هاشمی: روزی که تصمیم بگیرم درسینما نباشم  نام تمامی آن افرادی که درحقم اجحاف کردند و باعمروجوانیم بازی کردند ونگذاشتند به آنچه که حقم بود برسم را اعلام خواهم کرد. که آن روز مطمئنم دیگر روزهای آخر عمرم خواهد بود .

 

هوشمند هاشمی

 

واقعا به راستی چه غمی در دل این بازیگر جوان است که گویی درجوانی پیرشده است و بااو چه کار کرده اند که دائم حس میکند همه چیز به پایان رسیده و اصولا چرا باید بازیگری بااین همه امتیازهای ظاهری وخدادادی اینگونه افسرده و نامطمئن به زندگی وآینده وافراد دوروبرش باشد وبنگرد. و اصلا چه کسانی با او این کارها را که ادعامیکند کردند و چه افراد وگروهی بودند که میگوید باهاشان همکاری نکرده وبه نوعی بهشان باج نداده وآنها هم درتمام این سالها ازترس رسیدن به حایگاهی خاص چوب لای چرخش بوده اند وی درجایی گفته است دائم اور باوعده های توخالی وپوچ واینکه به زودی در فلان سریال وبیسار فیلم خواهی بود باوقت وعمرش بازی کرده اند. وآیا واقعا به قول خودش دست افراد قدرتمند وبانفوذی در کار بوده است که باتمام این حرفها وگفتگوها هنوز هم از گفتن نام آنها  خوف وترس دارد؟امیداست هوشمند هاشمی  به زودی لب به سخن بگشاید وباتوجه به قانون کشور جمهوری اسلامی دست این افراد وگروهها که مافیا گونه به جان اقتصادوفرهنگ وهنر این مملکت افتاده اند کوتاه شود.

 

هوشمند هاشمی

 

هوشمندهاشمی بازیگر جوان والبته خوشتیپ وچهره  ی تلویزیون وسینماست که متولد ۲۱ فروردین ۱۳۷۰ درتهران میباشد که این روزها باگفتن این حرفهای جنجال برانگیز حسابی برسرزبانها افتاده است و حسابی هم غوغا به پا کرده است. او از جمله بازیگران بااستعداد وتحصیلکرده رشته بازیگریست که خورد را مستحق خیلی از اتفاقات ازجمله سوپراستارشدن میداند که بارها دست داشتن گروه ویاکسانی را درنرسیدن به این  امر مقصرمیداند که دربخشهایی ازاین خبر به آن پرداخته شد. به امید موفقیتهای روزافزون ابن بازیگر جوان وآینده دار.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: