هلدینگ صدرتامین:

بازدید مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از مراحل پیشرفت پروژه استحصال طلای مادوفتی

بازدید مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از مراحل پیشرفت پروژه استحصال طلای مادوفتی
کدخبر : 58267

امیرحسین نادری، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از پروژه احداث کارخانه استحصال طلای مادوفتی، محوطه‌های معدنی و همچنین موکب شرکت توسعه معادن پارس تأمین، جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی(ع) در نقطه صفر مرزی میرجاوه، بازدید کرد.

نادری در بازدید از پروژه احداث کارخانه استحصال طلای مادوفتی گفت: ‌امیدوارم کارخانه استحصال طلا، تا پایان شهریور ماه به تست سرد برسد و ما شاهد بهره‌برداری از آن در سه ماهه سوم باشیم.

مدیرعامل صدرتامین تأکید کرد: هم اکنون پروژه احداث کارخانه به مراحل پایانی خود رسیده است و باید در این مرحله کار‌ها با دقت و نظارت بیشتری انجام شود تا از بروز هر گونه اختلال در فرایند احداث و تغییر در زمان بهره‌برداری جلوگیری شود. وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شرکت توسعه معادن پارس تأمین، بیان داشت: کارخانه استحصال طلای شرکت توسعه معادن پارس تأمین، به فضل الهی تا ۱۰۰ سال آینده برای مردم منطقه و شریف ایران خدمت خواهد کرد و این موضوع وظیفه ما را در این مقطع تاریخی سنگین‌تر خواهد کرد.

نادری با اشاره به اینکه این چهارمین سفر وی برای بازدید از مجموعه فعالیت‌های شرکت توسعه معادن پارس تامین در استان سیستان و بلوچستان است، گفت: اقدامات ما در این استان، صرف احداث و بهره‌برداری از کارخانه و معدن نیست، بلکه ما باید به مردم این منطقه، توسعه و صنعتی شدن را هدیه می‌کنیم.

مدیرعامل صدرتامین ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های عمده منطقه شامل کشاورزی، دامداری و بازرگانی است، که با بهره‌بردای از کارخانه استحصال طلا، فعالیت‌های صنعتی نیز به مجموعه ظرفیت‌های آن افزوده خواهد شد و دیگر صنایع به راحتی بیشتری امکان حضور در منطقه را پیدا خواهند کرد.

نادری ضمن تقدیر از همکاری مقامات استانی با فعالیت‌های هلدینگ صدرتأمین در استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: استاندار محترم سیستان و بلوچستان، با حضور داوطلبانه در محل احداث کارخانه استحصال طلا و پیگیری رفع مشکلات موجود، کمک بسیار بزرگی به برداشتن موانع داشتند.

 

محمدنبی نوری مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین نیز با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل صدرتامین از پروژه احداث کارخانه استحصال طلا، بیان داشت: بی‌شک اگر این توجه و پیگیری نبود، اکنون شاهد این پیشرفت در پروژه نبودیم، بسیاری از مشکلات پروژه بالاخص تامین مالی با درایت ایشان حل شده است .

نوری ادامه داد: با عنایت خاص الهی شاهد همراهی و همدلی مردم منطقه هستیم و حمایت‌های مردمی از ما باعث شده است که پروژه احداث کارخانه استحصال طلا، اکنون به یک شاخص در سطح بین‌المللی تبدیل شود. مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین تأکید کرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه تلاش دارند تا کشور ما را تحت فشار قرار دهند، پروژه احداث کارخانه استحصال طلا با تکیه بر دانش فنی داخلی و به کارگیری نیرو‌های مجرب بومی، در حال تکمیل است و ‌امیدوارم این کار بزرگ به زودی به سرانجام برسد.

در این دیدار حمید پناهی، مدیر پروژه احداث کارخانه استحصال طلا مادوفتی، گزارشی از روند پیشرفت پروژه ارائه داد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و هیئت همراه، با بازدید از بخش‌های مختلف پروژه احداث کارخانه استحصال طلای مادوفتی، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفتند و سپس از منطقه معدنی پارس یک و همچنین محل احداث موکب شرکت توسعه معادن پارس تأمین در منطقه صفر مرزی در میر جاوه بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: