بانک پارسیان

زائران برای دریافت ارز نگران نباشند/ شعب منتخب و باجه ارزی فرودگاه امام خمینی (ره) بانک پارسیان آماده عرضه ارز به زائران

زائران برای دریافت ارز نگران نباشند/ شعب منتخب و باجه ارزی فرودگاه امام خمینی (ره) بانک پارسیان آماده عرضه ارز به زائران
کدخبر : 58526

زائران اربعین می‌توانند از طریق شعب منتخب بانک پارسیان و باجه ارزی ویژه اربعین این بانک در فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت داشتن یا افتتاح حساب در بانک پارسیان، اقدام به تهیه ارز اربعین کنند.

بانک پارسیان با برپایی یک باجه ارزی ویژه اربعین در فرودگاه امام خمینی (ره) ، طبق بخشنامه بانک مرکزی از تاریخ 28 مردادماه اقدام به فروش ارز کرده و زائران اربعین تا تاریخ 14 شهریورماه با ارائه مدارک لازم می‌توانند با مراجعه به محل باجه بانک پارسیان واقع در پایانه سلام این فرودگاه ، ارز موردنیاز خود را دریافت کنند .این باجه با هماهنگی معاونت بین‌الملل و شعب و پشتیبانی بانک پارسیان راه‌اندازی و ارز موردنیاز زوار محترم را تأمین می‌کند.

همچنین شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور نیز به‌منظور تسهیل شرایط عزیمت زائران حسینی به کربلای معلی طبق بخشنامه بانک مرکزی اقدام به فروش ارز کرده و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.

گفتنی است؛ این بانک با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه علاوه بر ارائه وجوه نقد موردنیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورده است.

همچنین بانک پارسیان به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، بر اساس مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا، سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز شعب خود در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان و خودپردازهای سیار مستقر در نقاط مرزی چزابه، شلمچه و مهران را تا مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، تاکنون و از طریق 1500 شعبه منتخب بانک‌های ملی، تجارت، سپه، صادرات، پارسیان و پست‌بانک در سراسر کشور نسبت به پرداخت ارز 250 هزار نفر از زائران اربعین حسینی اقدام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: