دکتر شیری:

76 طرح و پروژه پست بانک ایران در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد

 76 طرح و پروژه پست بانک ایران در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد
کدخبر : 58542

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران از افتتاح 76 طرح و پروژه این بانک با اعتباری بالغ بر 3هزار و 290 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در 22 استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با اعلام این خبر افزود: افتتاح 54 باجه بانکی روستایی با ایجاد شغل برای  105 نفر، در استان‌های سمنان، مازندران، آذربایجان غربی، قزوین، یزد، گیلان، بوشهر، مرکزی، فارس، کردستان، البرز، کرمان، همدان، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان و منطقه شرق تهران با همکاری بانک و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری بانک است.

 

مدیرعامل بانک با اشاره به همکاری بانک برای اجرای 21 پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در 11 استان کشور گفت: اعطای تسهیلات با هدف اشتغال‌زایی به خصوص در مناطق محروم و روستایی یکی از برنامه‌های پست بانک ایران است و در هفته دولت نیز 21 پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان‌های خراسان جنوبی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، یزد، آذربایجان غربی، سمنان، لرستان، گیلان، فارس و کردستان آماده بهره‌برداری است.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح این طرح‌ها، برای 971 نفر در سطح کشور ایجاد شغل می‌شود، تصریح کرد: کارخانه‌های تولید سفال ساختمانی، تولید کاتد مس و صنایع تبدیلی لبنی، گلخانه‌های تولید گل های زینتی و سبزیجات به روش هیدروپونیک، تولید نخ پلی استر، مجموعه‌های بومگردی، رستوران هوشمند، گاوداری 50 راسی و احداث واحد بی کربنات سدیم بخشی از این پروژه‌ها است که با اعتباری بالغ بر 2.894.495 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

شیری همچنین از افتتاح شعبه خواف پست بانک ایران در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این شعبه با هزینه‌ 30,۰0۰ میلیون ریالی بانک، به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با افتتاح و راه اندازی پروژه‌های پست بانک ایران در هفته دولت برای یک هزار و 81 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: