بانک صنعت و معدن

برگزاری دومین کافه دانش بانک صنعت و معدن با موضوع وصول مطالبات

برگزاری دومین کافه دانش بانک صنعت و معدن با موضوع وصول مطالبات
کدخبر : 58543

دومین کافه دانش بانک صنعت و معدن با موضوع وصول مطالبات در مجتمع آموزشی- فرهنگی دارآباد این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این جلسه روز دوشنبه سی ام مرداد ماه، با حضور محمد امینی مدیر امور وصول مطالبات و عباس خبازی مدیر امور راهبری شعب و تنی چند از مدیران و کارشناسان این حوزه در ستاد و شعب منتخب کشور جهت بررسی و ارائه راهکار در مورد مسایل پیشنهادی برگزار شد.

سپس محمد امینی ضمن استقبال از تشکیل این جلسه علمی که باعث افزایش تعامل کارشناسان حوزه تخصصی امور وصول مطالبات شده است، به اهمیت موضوع وصول مطالبات به عنوان یکی از ارکان تجهیز منابع پرداخت.

وی سپس در خصوص دو مسئله مورد بحث کافه دانش شامل "فرآیند خرید ارز برای بدهکاران تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی" و "نحوه امهال بدهی های ناشی از تسهیلات اعطایی ریالی" توضیحاتی را برای شرکت کنندگان بیان نمود.

در ادامه علی دهقانی رییس اداره یک وصول مطالبات نیز با تشکر از تلاش های معاونت مدیریت دانش بانک جهت برگزاری این جلسه، کارشناسان و رؤسای دعوت شده در حوزه وصول مطالبات را در پنج گروه با ترکیب همکاران ستادی و شعب گروه بندی نمود.

همچنین علی حسامی رییس اداره پایش و ارزیابی عملکرد شعب نیز پیش از آغاز همفکری و رایزنی شرکت کنندگان، مطالبی را در خصوص دو موضوع مهم کافه دانش، بیان کرد.

در این جلسه فهام گوهری معاون مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در خصوص لزوم برگزاری این جلسات در راستای ارتقای فرهنگ به اشتراک گذاری دانش، هم آموزی پرسنل و جایگاه بانک در حوزه مدیریت دانش مطالبی را ارائه کرد و پس از آن حاضران به بحث و تبادل نظر پرداخته و راهکار های خود را ارائه نمودند.

همچنین در پایان این جلسه، تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود به برترین فعالان مدیریت دانش و تسهیل گذاران مسیر پیشرفت مدیریت دانش در سال 1401 اهدا شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: