پست بانک ایران

دکتر بهزاد شیری : فروش ارز اربعین به 140 هزار نفر توسط شعب و باجه های منتخب پست بانک ایران در هفته اول

دکتر بهزاد شیری : فروش ارز اربعین به 140 هزار نفر توسط شعب و باجه های منتخب پست بانک ایران در هفته اول
کدخبر : 58647

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران گفت: از روز شنبه 28 مرداد ماه ؛ زمان شروع فروش ارز در شعب و باجه های پست بانک ایران تا روز جمعه سوم شهریور ماه 1402 ، به 140 هزار نفر از زائران اباعبد الله الحسین (ع) ارز اربعین و به مبلغ 28 میلیارد دینار عراق فروخته شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری افزود: پست بانک ایران تمهیدات ویژه ای برای تسهیل و دسترسی فروش ارز اربعین در سال 1402 اتخاذ کرده است و در این رابطه نسبت به فعال سازی 985 شعبه و باجه منتخب در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین به زائران اقدام کرده است.

مدیر عامل پست بانک ایران اظهار کرد: در این رابطه 715 باجه روستایی بانک در سراسر کشور برای فروش ارز اربعین تعیین شده که با توجه به گستره جغرافیایی حضور آنها دسترسی و سهولت بیشتری برای زائران جهت خرید ارز ایجاد شده است.

دکتر شیری در ادامه تاکید کرد: تمامی 985 شعبه و باجه پست بانک ایران در روز های تعطیل نیز به صورت کشیک فعال بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده و برای خرید ارز نیازی به افتتاح و یا داشتن حساب نیست.

وی افزود: فروش ارز به زائرین بالای ۵ سال و به هر زائر 200 هزار دینار عراق تا تاریخ  1402/6/14 ادامه خواهد داشت و سرپرستان خانوار با در دست داشتن کلیه مدارک هویتی خود و اعضای خانوار می‌توانند نسبت به خرید ارز اربعین اعضای خانوار خود (همسر و فرزندان) از نزدیک ترین شعبه شهری و باجه روستایی تعیین‌شده اقدام کنند.

دکتر شیری تاکید کرد: فروش ارز تنها به زائرانی انجام خواهد شد که در سامانه سماح ثبت‌نام و مجوز خرید ارز (کد پیگیری مربوط) را دریافت کرده‌اند.مدارک مورد نیاز برای مراجعه به بانک و دریافت اسکناس دینار عراق، ارایه اصل کارت ملی و گذرنامه (یا برگه تردد اربعین) معتبر زائر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: