در نشست هم‌اندیشی مدیران دو مجموعه مطرح شد؛

رضایتمندی مدیران ارشد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات ارزنده بیمه دانا

رضایتمندی مدیران ارشد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات ارزنده بیمه دانا
کدخبر : 58662

نشست هم‌اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جدید شعبه بیمه دانا در این استان با هدف ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد، ایمان سبحان‌نژاد معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل و علی سینایی رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان و سید مهدی صادقی رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا حضور داشتند، در خصوص راه‌های گسترش و توسعه مناسبات دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست، سید مهدی صادقی رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا  ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با آموزش و پرورش این استان، اجرایی‌شدن آن را موجب افتخار شرکت بیمه دانا دانست و اظهار داشت: در واقع این شرکت قصد دارد با جذب این قرارداد بزرگ، از خدمات ارزنده فرهنگیان کشور که نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت نسل کنونی و آینده به عهده دارند، قدردانی کند.

وی، نگاه ویژه این شرکت به فرهنگیان را از بعد اجتماعی یادآور شد و ضمن تکریم نقش معلمان در جامعه، افزود: تاکنون معرفی‌نامه‌های لازم برای فرهنگیان عزیز صادر و خسارت آن‌ها پرداخت شده است و سایر پرونده‌های ارسالی نیز طبق مدت زمان ذکرشده در قرارداد، رسیدگی و پرداخت خواهد شد.

 صادقی افزود: متاسفانه اکثر داروخانه‌های استان نه تنها با بیمه دانا حتی با بیمه پایه نیز قرارداد ندارند به همین منظور در تلاش هستیم که با برخی از آنها قراداد منعقد کنیم تا نگرانی جامعه فرهنگی نیز برطرف شود .

در این نشست حسنعلی عزت‌خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی  بر تلاش برای کسب رضایت‌مندی و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان تاکید کرد وگفت: افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد و  تسریع در پرداخت مطالبات از مهمترین درخواست‌های فرهنگیان از بیمه دانا است.

وی همچنین استمرار قرارداد موجود را مورد تأکید قرار داد و از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان  کهگیلویه و بویر احمد  قدردانی کرد.

در این نشست، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان را یکی از وظایف اصلی این سازمان برشمرد و گفت: بی‌تردید یکی از راهکارهای تکریم معلمان مرتفع کردن مشکلات معیشتی، رفاهی و درمانی آنان است.

ایمان سبحان‌نژاد با تقدیر از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان بیان کرد: یکی از بهترین تفاهم‌نامه‌هایی که در بحث بیمه فرهنگیان منعقد شده است امضای تفهم‌نامه مشترک با بیمه دانا است.

علی سینایی رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در پایان این نشست گفت : مجموعه آموزش و پرورش خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا در استان است که امیدواریم به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: