شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری ۵.۶ هزار میلیاردی "تجلی" و شناسایی سود ۷.۸ میلیارد تومانی

سرمایه گذاری ۵.۶ هزار میلیاردی "تجلی" و شناسایی سود ۷.۸ میلیارد تومانی
کدخبر : 58695

میزان سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۶ هزار میلیارد تومان رسید و ۷.۸ میلیارد تومان سود از واگذاری سهام شناسایی کرد.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه 6.2 هزار میلیارد تومانی، عملکرد پنجمین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری تجلی در دوره مرداد ماه در صنایع استخراج کانه های فلزی، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، فلزات اساسی و سایر صنایع حاضر در بورس بالغ بر 1.4 هزار میلیارد تومان بود.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر 4.2 هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به 5.6 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش پرتفوی بورسی این شرکت در ابتدای مرداد 1.445 هزار میلیارد تومان بوده که در انتهای مرداد هم با افت 7 درصدی و معادل 95.3 میلیارد تومانی به 1.350 هزار میلیارد تومان رسید.

این شرکت پروژه محور از واگذاری بیش از 6.3 و 6.6 میلیون سهم دو شرکت هلدینگ توسعه معادن و فلزات و سنگ آهن گهر زمین و بیش از 4.6 ، 28 و 36.6 میلیون سهم در صندوق سرمایه گذاری آرمان آتی کوثر، ﻧﻮع دوم کارا و ﺻﻨﺪوق ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ گذاری اﻓﺮا ﻧﻤﺎد پایدار بالغ بر 7.8 میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده مجمع شرکت تولید مواد معدنی کیھان کیمیا در سال مالی جاری بالغ بر 30 میلیون تومان بود. درآﻣﺪ ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﻮد ﺳﮫﺎم ﻣﺠﺎﻣﻊ فوق ﺑﻌﺪ از پاﯾﺎن ﺳﺎل ﻣﺎلی و ﻗﺒﻞ از ﺗﺎرﯾﺦ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺻﻮرت ھﺎی ﻣﺎلی ﺷﺮکت ﺳﺮﻣﺎﯾﻪگذار ﺑﻮده و طبق اﺳﺘﺎﻧﺪاردھﺎی ﺣﺴﺎﺑﺪاری ، درآﻣﺪ در ﺻﻮرت ھﺎی ﻣﺎلی ﺳﺎل گذﺷﺘﻪ ﺷﺮکت ﺳﺮﻣﺎﯾﻪگذار ﺷﻨﺎﺳﺎیی می ﺷﻮد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید