پست بانک ایران

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری شد

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری شد
کدخبر : 58837

به مناسبت هفته دولت و با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهزاد شیری مدیرعامل بانک، عصر امروز (سه شنبه) هفتم شهریور ماه، پنج باجه بانکی روستایی پست بانک ایران در استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که به صورت برخط، در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باجه بانکی روستایی حصار ولی عصر را به نمایندگی از چهار باجه بانکی روستایی شهرک، خطایان، کاسپین2 و شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح کرد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به استان قزوین به عنوان نماینده دولت، دهها طرح عمرانی، ارتباطی و توسعه‌ای را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، 76 طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ 3.290.995 میلیون ریال در هفته دولت در 22 استان کشور، با ایجاد شغل برای 1081 نفر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 54 باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال‌زایی برای  105 نفر، در 19 استان، بهره‌برداری از 21 پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در 11 استان با ایجاد اشتغال برای 971 نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای پنج نفر، بخشی از این پروژه‌ها بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید