سازمان منطقه آزاد کیش

کیش؛ پایتخت فناوری نانوی ایران

کیش؛ پایتخت فناوری نانوی ایران
کدخبر : 58905

رحیم سرهنگی از روند برگزاری سومین مرحله از دوازدهمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو، با حضور 30 شرکت کننده در پردیس کیش دانشگاه بین المللی علوم پزشکی تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، صبح امروز 8 شهریور ضمن بازدید از بخش های مختلف پردیس کیش دانشگاه بین المللی علوم پزشکی تهران، از جمله آزمایشگاه، سالن اجتماعات، اتاق تشریح همچنین دیدار با دانشجویان خارجی حاضر در دانشگاه، از روند برپایی سومین مرحله از دوازدهمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو مطلع شد.

بر اساس این گزارش، رویداد ملی فناوری نانو، با حضور 15 برگزیده مقطع کارشناسی و 15 برگزیده مقاطع تحصیلات تکمیلی از 6 شهریور در کیش آغاز شده است و تا 10 شهریور در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در جزیره کیش ادامه دارد.

مسابقه ملی فناوری نانو، رقابتی علمی با هدف آموزش و رقابت و محوریت علم و فناوری ، در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقمند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

برگزیدگان این رویداد علمی، امتیاز بنیاد ملی نخبگان، مدال مسابقه، مجوز ورود به نانو استارت‌آپ و شبکه مدرسان فناوری نانو، گرنت‌های پژوهشی و آموزشی را کسب می کنند و از هدایای نقدی نیز برخوردار می‌شوند.

گفتنی است مرحله نخست دوازدهمین مسابقه ملی نانو، یکم تا سوم تیر امسال به ‌صورت غیرحضوری (آنلاین) از طریق وبگاه آموزش فناوری نانو به نشانی nanoeducation.ir با استقبال بالغ بر 6 هزار نفر ثبت‌نام‌ کننده مواجه شد و نفرات برتر ، وارد مرحله دوم و دوره آمادگی بیشتر شدند که با ارتقا سطح علمی خود به مرحله سوم راه یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: