با هدف ارایه خدمات به زائران حسینی:

4 پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد

4 پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد
کدخبر : 58989

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام، از برقراری 4 پرواز فوق العاده با هدف ارایه خدمات به زائران حسینی از طریق این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و بالعکس خبر داد.

 مجتبی شمس نژاد با اشاره به برقراری پروازهای بین المللی به مقصد نجف اشرف از فرودگاه بین المللی پیام، تصریح کرد: این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای شنبه در حال انجام است که در کنار آن پروازهای فوق العاده ای نیز در نظر گرفته شده است.

شمس نژاد افزود: پروازهای فوق العاده با توجه به استقبال زایران حسینی از پروازهای فرودگاه بین المللی پیام و با هدف تسهیل در تردد زوار، طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد.

وی گفت: به همین منظور پروازهایی در روز جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم، چهارشنبه پانزدهم و جمعه هفدهم شهریورماه در مسیر نجف ـ کرج ـ نجف توسط شرکت هواپیمایی چابهار برقرار می شوند.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام افزود: پروازهای فوق العاده اربعین از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس در روزهای اعلام شده در ساعت 12 در پیام به زمین خواهند نشست و در ساعت 13 این فرودگاه را به مقصد نجف ترک خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: