نمایشگاه خودرو مشهد

معرفی لاماری ایما هیبریدی در نمایشگاه خودرو مشهد| گام بلند آرین موتور برای تنوع محصول

معرفی لاماری ایما هیبریدی در نمایشگاه خودرو مشهد| گام بلند آرین موتور برای تنوع محصول
کدخبر : 59039

در نمایشگاه خودرویی مشهد، آرین پارس موتور محصول جدید خود یعنی لاماری هیبریدی را به صورت رسمی معرفی کرد، این خودرو با پلت فرم هیبریدی می تواند ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن مترگشتاور تولید می کند.

در بیست و سومین نمایشگاه خودرویی مشهد، آرین پارس موتور محصول جدید خود یعنی لاماری هیبریدی را به صورت رسمی معرفی کرد. این خودرو پیش از معرفی در نمایشگاه خودرویی مشهد، نخستین بار در نمایشگاه «روایت خدمت» به نمایش در آمده بود. براساس آنچه که مدیران شرکت آرین موتور اعلام کردند، این محصول ابتدا به شکل وارداتی عرضه سپس مونتاژ آن انجام می شود.

فیس لیفت لاماری هیبریدی

لاماری هیبریدی از نظر طراحی نسبت به «ایما» و «ایکس» دست خوش فیس لیفت قرار گرفته است، در این محصول از ورودی های هوا بزرگتر و خطوط تیزتر در نمای جلو خودرو استفاده شده است. در قسمت عقب خودرو نیز از سپر با روکش پلاستیکی برجسته با خروجی های هوای تزئینی مانند دیفیوژر استفاده شده است. البته مجموعه سپر و چراغ جلو در این خودرو بدون تغییر مانده است، طراحی گرافیک چراغ این خودرو نسبت به سایر محصولات چینی پخته تر است.

قدرت ۱۷۴ اسب بخاری لاماری هیبریدی

لاماری هیبریدی مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی است که می تواند ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، این خودرو با پلت فرم هیبریدی می تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. باتوجه به اینکه فناوری الکتریکی اتلاف انرژی در انتقال قدرت ندارد، لاماری هیبریدی ظرف مدت ۸ ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت برسد. البته این خودرو در حالت بنزینی ظرف مدت ۹.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد، براساس آنچه که شرکت آرین پارس موتور اعلام کرد، مصرف سوخت این محصول به صورت ترکیبی ۵.۳ لیتر است.

لاماری هیبریدی چه آپشن های دارد؟

لاماری هیبریدی برای افزایش سطح ایمنی و رفاهی سرنشینان مجهز به فناوری های مانند: هشدار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدا برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل هوشمند نوربالا، سقف پانورامیک، سیستم تهویه صندلی های جلو، شش ایربگ، نورپردازی کابین، سنسور باران و دوربین ثبت وقایع است. مجموع این فناوری های می تواند علاوه بر افزایش ایمنی خودرو، میزان راحتی راننده را در سفرهای طولانی برای تمرکز بیشتر به مسیر حرکتی افزایش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: