ایران خودرو

نجم الدین رئیس هیات مدیره ایران خودرو شد

نجم الدین رئیس هیات مدیره ایران خودرو شد
کدخبر : 59044

براساس اطلاعات دریافتی امروز صبح طی مراسمی جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو معرفی شد.

 براساس اطلاعات دریافتی  صبح طی مراسمی جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو معرفی شد، پیش از این محمدرضا فیض بخش به عنوان نماینده «ایدرو» در این سمت قرار داشت.

نجم الدین فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است که در دو دهه گذشته باتوجه به سوابق کاری، جز مدیرانی بوده که زیان انباشت در کارنامه مدیریت خود نداشته است. نجم الدین در کارنامه کاری خود رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، مدیرعامل شرکت مگاموتور از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۸ و مدیرعاملی گروه صنعتی ایران‌خودرو را دارد. در دوره مدیریت نجم الدین در هر دو واحد خودروسازی بزرگ، پروژه‌های قابل توجه بومی سازی و طراحی محصول شکل و به تولید انبوه رسید.

نجم الدین رئیس هیات مدیره ایران خودرو شد

برخی از کارشناسان معتقد هستند که بازگشت نجم الدین به گروه صنعتی ایران خودرو می تواند تاثیرات مثبتی در عملکرد آبی پوشان جاده مخصوص داشته و وضعیت تولید نیز نسبت به شرایط فعلی بهبود یابد. انتخاب جواد نجم الدین به عنوان رئیس هیات مدیره ایران خودرو نشان از تغییر سیاست های وزارت صمت با هدف بهبود وضعیت صنعت خودرو دارد، انتخاب مدیران با تجربه صنعتی در شرایط فعلی خودروسازان یکی از مهم ترین اقداماتی است که وزارت صمت باید آن را در دستور کار قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: