تحقق وعده بهبود کیفیت زندگی کاری با اهدا لوح تقدیر از سوی سرپرست مرکز بهداشت بندرعباس عنوان شد؛

مدیرعامل فولاد کاوه؛ حافظ سلامت شاغلین و ارتقادهنده سطح سلامت جامعه

مدیرعامل فولاد کاوه؛ حافظ سلامت شاغلین و ارتقادهنده سطح سلامت جامعه
کدخبر : 59067

سرپرست مرکز بهداشت بندرعباس با اهدا لوح تقدیر از خدمات ارزنده مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به جهت حفظ و ارتقای سلامت شاغلین و خدمت‌رسانی در جهت افزایش سلامت جامعه تقدیر نمود.

به گزارش روابط‌عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر ماشالله مریدی سرپرست مرکز بهداشت بندرعباس با اهدا لوح تقدیر از خدمات ارزنده مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به جهت حفظ و ارتقای سلامت شاغلین و خدمت‌رسانی در جهت افزایش سلامت جامعه تقدیر نمود.

مهندس سید عباس حسینی دراین‌خصوص گفت: یکی از وعده‌های ما بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان بوده و مهم‌ترین بخش بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان، توجه به حفظ و ارتقا سلامت کارکنان است. وی افزود: این مهم جز به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار و تلاش و همراهی همکاران در بخش‌های مختلف سازمان به دست نمی‌آمد و ان‌شاءالله با لطف و کرم خداوند متعال تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا فولاد کاوه، این نماد بالندگی در صنعت فولاد کشور و سنگر اول جهاد اقتصادی در تمام حوزه‌های الگویی شایسته باشد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«هرآنکس خدمت جانان به جان کرد، به گیتی نام خود را جاودان کرد»

جناب آقای مهندس سید عباس حسینی

مدیرعامل محترم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

با سلام و دعای خیر

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران‌بها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به‌یقین کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به‌خوبی از این فرصت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند، حفظ و ارتقا سلامت شاغلین از وظایف خطیری است که جنابعالی به نحو احسن از عهده آن برآمده‌اید، بدین‌وسیله لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه و مؤثر شما در راستای خدمت‌رسانی به مردم در جهت افزایش سلامت جامعه تقدیر و تشکر نموده، موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

دکتر ماشالله مریدی

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: