بیمه دانا

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد با بیمه دانا

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد با بیمه دانا
کدخبر : 59075

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد و بیمه دانا با هدف گسترش همکاری‌های بیمه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، سیدعلی محمد حسینی رئیس شعبه یزد بیمه دانا در این خصوص اعلام کرد:

  با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جلسه‌ای روز ششم شهریور ماه جاری با حضور دکتر محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل، محمدمهدی خانی معاون مالی و پشتیبانی، احمدرضا نعمتی مسئول رفاه و تعاون و سیده حمیده میراحمدی کارشناس رفاه و تعاون آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

    در ابتدای جلسه دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات به بیمه‌شدگان آن سازمان از سوی شرکت بیمه دانا، از تمدید دوباره قرارداد ابراز خرسندی کرد و ضمن تاکید بر تعامل فی‌مابین و همکاری دو جانبه، درباره جذب سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز بحث و تبادل نظر کرد.

خانی معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش هم در خصوص ارائه طرح‌های جدید و جذاب بیمه‌ای مطالبی را عنوان و در ادامه خواستار صدور بیمه نامه‌های اموال نزد شرکت بیمه دانا شد.

نعمتی مسئول رفاه و تعاون آموزش و پرورش نیز در خصوص تسریعِ روند پرداخت غرامت‌های فوت و همچنین هزینه‌های پزشکی پرسنل به گفت‌و‌گو پرداخت.

    در این جلسه سیدعلی محمد حسینی رئیس شعبه یزد بیمه دانا، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مسوولان آموزش و پرورش این استان، خواستار همکاری بیشتر برای جذب بیمه‌نامه در رشته‌های اموال شد که این پیشنهاد مورد توجه و استقبال بیمه‌گذار قرار گرفت.

در پایان این نشست، توضیحاتی نیز از سوی همکاران شعبه یزد در خصوص نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان آموزش و پرورش و مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: