پست بانک ایران

بازدید سرزده مدیر عامل پست بانک ایران از باجه بانکی روستایی امیریه و شعبه شهریار مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران

بازدید سرزده مدیر عامل پست بانک ایران از باجه بانکی روستایی امیریه و شعبه شهریار مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران
کدخبر : 59101

همزمان با اخرین روز فروش ارز اربعین حسینی بهزاد شیری مدیر عامل بانک صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه به اتفاق هیات همراه به صورت سرزده از شعبه شهریار و باجه بانکی روستایی امیریه مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در بازدید از باجه بانکی روستایی امیریه، ضمن بررسی شاخص های عملکردی باجه، وضعیت منابع و مصارف، تعداد کارت های صادر شده، مبلغ و تعداد فروش ارز در این باجه را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید با ناصر گل محمدی مسئول باجه و کارکنان گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

مدیر عامل بانک در این بازدید با تعدادی از مشتریان باجه در خصوص خدمات و سرویس‌های بانک نیز گفت وگو  کرد.

شیری در بازدید سرزده که با هدف بررسی وضعیت فروش ارز اربعین حسینی انجام شد، از نزدیک در جریان تعداد ‌مبلغ ارز در باجه قرار گرفت.

مدیرعامل بانک همچنین با حضور در شعبه شهریار وضعیت منابع و مصارف، پرونده های تسهیلاتی، وضعیت پرداخت تسهیلات تکلیفی فرزندآوری و ازدواج، مانده مطالبات شعبه را مورد بررسی قرار داد و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

شیری در این بازدید با مرتضی داودی رئیس شعبه شهریار و همکاران نیز گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات شعبه و درخواست های همکاران قرار گرفت.

داودی در این بازدید اعلام کرد ۱۵ باجه بانکی روستایی تحت پوشش این شعبه قرار دارند و تسهیلات تکلیفی‌، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دهیاری ها و تاکسیرانی در این شعبه پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسئولان تعدادی از باجه‌های بانکی روستایی تحت پوشش شعبه شهریار در این بازدید حضور داشتند و مشکلات و درخواست خود را با وی در میان گذاشتند.

همچنین آرش شهرکی کیا مدیر امور استانهای تهران، البرز، قم وسمنان، محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط‌عمومی، شیری را در این بازدید همراهی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید