بانک ملت

میزبانی از زائران اربعین در مواکب شهدای بانک ملت

میزبانی از زائران اربعین در مواکب شهدای بانک ملت
کدخبر : 59102

بانک ملت با هدف تسهیل امور زائران اربعین حسینی(ع)، با برپایی ایستگاه های صلواتی و مواکب در مرزهای خروجی و کشور عراق، میزبان خیل عظیم دوستداران و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی و در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی و پاسداشت ارزش های دینی و در عین حال با هدف خدمات رسانی به زائران بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) در ایام پیاده روی اربعین، چهار موکب و ایستگاه صلواتی در شهرهای مرزی کشور و  دو موکب و ایستگاه صلواتی در کشور عراق برپا کرده است.

بر اساس این گزارش، کارکنان خدوم بانک ملت در ایستگاه ها و مواکب برپا شده در مهران، خسروی،  شلمچه، چزابه، مسیر پیاده روی نجف اشرف به کربلا و کربلای معلی، با تکریم محبان و  زائران اربعین حسینی، از آنان پذیرایی می کنند.

جمعی ازکارکنان بانک ملت نیز همراه و همگام با عزاداران حسینی، در پیاده روی اربعین حضور یافته اند تا به نمایندگی از این مجموعه بزرگ، ارادت ویژه خود را به مقام شامخ اهل بیت (س) و به ویژه امام شهدا، حضرت سیدالشهدا(ع) نشان دهند.

در همین حال، بانک ملت با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) و افزایش تردد زائران عتبات عالیات از مناطق مرزی، پایانه های خودپرداز سیار خود را در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی مستقرکرده است.

همچنین با هدف تسهیل امور زائران، امکان برداشت وجه نقد تا سقف مبلغ 5 میلیون ریال روزانه از تمامی خودپردازهای بانک ملت در استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه، خوزستان و تمامی مناطق مرزی و همچنین پایانه های خودپرداز سیار یادشده برای دارندگان کارت‌های ملت و سایر کارت‌های شتابی فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، بانک ملت در سال های گذشته نیز در راستای خدمات رسانی به زائران اربعینی حسینی، نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب ها در شهرهای مرزی و کشور عراق اقدام و در این ایام با توزیع غذای گرم، آب معدنی و ... از زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کرده بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: