رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با کارکنان معاونت نظارت:

نظارت هوشمند، نیازمند نیروی انسانی مجهز به دانش روز است

نظارت هوشمند، نیازمند نیروی انسانی مجهز به دانش روز است
کدخبر : 59111

دکتر استاد هاشمی در دیدار با کارکنان معاونت نظارت بیمه مرکزی، بر اشاعه فرهنگ بیمه از طریق آگاهی رسانی عمومی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در اولین روز کاری خود با کارکنان معاونت نظارت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست از زحمات همکاران خود در معاونت نظارت که یکی از حساس ترین حوزه های نهاد ناظر محسوب می شود، قدردانی کرد و گفت: پیاده سازی نظارت هوشمند در صنعت بیمه، نیازمند نیروی انسانی متخصص و مجهز به دانش روز است و کارکنان باید همواره در تلاش باشند با بهره گیری از یافته های پژوهش های بین المللی و حضور در دوره های علمی و عملی توان نظارتی خود را تقویت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت جایگاه و نقش حمایتی بیمه در میان مردم تاکید و گفت: صنعت بیمه باید به گونه ای عمل کند که خدمات بیمه ای جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره مردم شود و در این راستا صنعت بیمه باید همگام با نیازهای روز جامعه حرکت کند و برای تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی افراد بیمه نامه طراحی کنند.

دکتر استاد هاشمی همچنین از افزایش آگاهی رسانی عمومی در راستای اشاعه فرهنگ بیمه میان مردم به عنوان رویکرد جدید نهاد ناظر خبر داد و گفت: برای آشنایی بیشتر مردم با خدمات و محصولات بیمه ای باید صنعت بیمه باید با همکاری صدا و سیما، حضور مستمر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته باشد چرا که صنعت بیمه همیشه به عنوان حامی مردم در روزهای سخت حادثه حضور داشته اما به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی، نقش و کارکرد بیمه گاها نادیده گرفته شده است.

وی در پایان صنعت بیمه را یک صنعت گسترده با تعاملات داخلی و فرا سازمانی دانست و گفت: امیدوارم با همراهی و هم دلی بتوانیم فصل جدیدی برای صنعت بیمه رقم بزنیم.

شایان ذکر است در این نشست کارکنان و مدیران حوزه معاونت نظارت به طرح سوالات و خواسته های خود از رئیس کل جدید بیمه مرکزی پرداختند.

گفتنی است این برنامه نخستین جلسه از دیدارهای پیش بینی شده رییس کل با معاونت های بیمه مرکزی است و نشست مشترک با سایر معاونت ها نیز در روزهای آینده انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید