با همت شرکت سیمیدکو

دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف تجلیل شدند

دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف تجلیل شدند
کدخبر : 59131

همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف با همت شرکت سیمیدکو و حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شهرستان خواف به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد برگزار شد.

مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف صبح یکشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سراسری در شهرستان خواف از دانش آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش که باعث نتایج درخشان امسال و افزایش و ارتقا نیروهای انسانی متخصص شهرستان طی سالهای آینده خواهند شد، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان خواف برگزاری این همایش برای دومین سال پیاپی توسط روابط عمومی سیمیدکو را قابل تقدیر دانست و افزود:

لازم می دانم از نقش ارزنده شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) و به ویژه مدیرعامل این مجموعه جناب آقای مهندس مدنی فر و روابط عمومی این شرکت در اهتمام به امور فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان تقدیر نمایم.

سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی سیمیدکو  نیز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان گفت:

این همایش برای دومین سال متوالی و به همت شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و تقویت روحیه خودباوری و دانش افزایی در بین دانش آموزان شهرستان برگزار شد.

این همایش در سالن اجتماعات شهید مدرس شهرستان خواف و با حضور مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان خراسان رضوی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، روسای ادارات این شهرستان و مدیر روابط عمومی سیمیدکو با تجلیل از یکصد و بیست نفر از رتبه های برتر کنکور در این شهرستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید