سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

برگزاری مزایده خودروهای اموال تملیکی مشروط به نظر استاندارد

برگزاری مزایده خودروهای اموال تملیکی مشروط به نظر استاندارد
کدخبر : 59207

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: طی یک هفته سازمان استاندارد باید نظر کارشناسی خود را اعلام کند و اگر این اتفاق بیفتد، ما بلافاصله مزایده سراسری خودروها در اختیار این سازمان را برگزار می کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در  حاشیه جلسه در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: حدود 5 هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و خودروهای سواری عمدتا در اختیار سازمان اموال تملیکی هستند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در جلسه امروز به دستور معاون اموال رئیس جمهور مقرر شد کمیته ای تشکیل و در مدت یک هفته سازمان ملی استاندارد نظر کارشناسی این سازمان را اعلام کنند و اگر این اتفاق بیفتد، ما بلافاصله از اواخر شهریور و در مهرماه مزایده سراسری این تعداد خودروها را برگزار می کنیم.

گفتنی است؛ پس از بازدید میدانی محمد مخبر در سه روز گذشته از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر، صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی و همچنین روسای دستگاه‌های مربوطه دولتی و نظارتی برگزار شد، تأکید کرد: برای تسریع در روند ترخیص کالا‌ها باید دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی امکانات و تجهیزات فوری برای انجام آزمایشات و بازرسی‌ها در مبادی گمرکی را فراهم کنند تا نیازی به ارسال و بررسی نمونه‌های آزمایشگاهی و کالا‌ها در پایتخت نباشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: