مناطق آزاد

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از غرفه منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی CIFIT چین

بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور از غرفه منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی CIFIT چین
کدخبر : 59211

در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی CIFIT در کشور چین، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، از غرفه منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

حجت‌الله عبدالملکی و هیات همراه در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه بین المللی در جریان جزئیات برنامه‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری شده معرفی شده به سرمایه گذاران و علاقه‌مندان در نمایشگاه این بین المللی قرار گرفتند.

سازمان منطقه آزاد قشم با ارایه بیش از 90 بسته از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف موجود در جزیره قشم در بیست و سومین رویداد CIFIT کشور چین حضور فعال دارد.

براساس این گزارش، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به همراه هفت منطقه آزاد اروند، کیش، قشم، چابهار، انزلی، ارس و ماکو با حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران و با راهبرد معرفی مناطق آزاد به‌عنوان پیشران حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، در رویداد بزرگ CIFIT شهر شیامن چین شرکت دارد.

گفتنی است؛ بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (سیفیت 2023) به‌عنوان تنها رویداد تشویق سرمایه‌گذاری کشور چین برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های مشترک در دیگر کشورها در روزهای 8 الی 11 سپتامبر سال 2023 میلادی (برابر با 17 لغایت 20 شهریورماه 1402 هجری خورشیدی) در شهر شیامن کشور چین برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: