به همت سازمان منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

افتتاح بخش پست پارتوم بلوک زایمانی حضرت زینب (س) بیمارستان امام علی (ع)

افتتاح بخش پست پارتوم بلوک زایمانی حضرت زینب (س) بیمارستان امام علی (ع)
کدخبر : 59214

با حضور نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان و شهرستان بخش پست پارتوم بلوک زایمانی حضرت زینب (س) بیمارستان امام علی (ع) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ بخش پست پارتوم بلوک زایمانی حضرت زینب (س) بیمارستان امام علی با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار، معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی، مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد، اعضای شورای شهرستان و مدیران واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افتتاح شد.

 

عملیات ساختمانی و تجهیزات بلوک زایمانی LDR حضرت زینب (س) بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار (پست پارتوم) بیش از یکسال قبل تامین شده بود، اما بعلت عدم سیستم سرمایش مناسب امکان بهره بردای از این بخش وجود نداشت، با تامین سیستم سرمایش این بخش از محل تفاهم نامه منعقده سازمان منطقه آزاد با بیمارستان به مبلغ ۵.۲ میلیارد تومانی سیستم سرمایش توسط سازمان منطقه آزاد چابهار خریداری و تحویل بیمارستان گردید. با نصب این سیستم امروز این بخش به بهره برداری رسید که می تواند خدمات بسیار مطلوبی را بصورت استاندارد به مراجعین ارایه نماید.

معین‌الدین سعیدی نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از سازمان منطقه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی بابت تعامل دوجانبه و همچنین حمایت و کمک این سازمان در خصوص تامین و حل مشکل بیمارستان و بخش های آن به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: