با هدف توسعه روابط و تبادل گردشگر صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چابهار با شرکت پانداگروپ اربیل

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چابهار با شرکت پانداگروپ اربیل
کدخبر : 59217

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک این منطقه آزاد با شرکت پانداگروپ اربیل در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، با هدف توسعه روابط دو منطقه برای تبادل گردشگر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به دستاوردهای توسعه ای حاصل شده در این نمایشگاه و تقدیر از دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای همراهی در این رویداد گفت: معرفی پتانسیل های گردشگری کشور به جهانیان نیازمند گسترش روابط و تعامل با فعالان این حوزه به ویژه آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی و پروازی است.

وی ادامه داد: به همین منظور با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشورمان، با آژانس پاندا گروپ اربیل تفاهم نامه ای منعقد کردیم تا سرمایه گذاران و گردشگران اقلیم کردستان عراق، از ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار بیشتر بهره مند شوند.

موسایی، افزایش بازدید و آشنایی بیشتر با ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد چابهار، معرفی جاذبه های گردشگری با برگزاری تورهای گردشگری از عراق به چابهار، افزایش ایرلاین ها به مقصد چابهار و برنامه ریزی برای اجرای فم تورهای ویژه دفاتر خدمات مسافرتی را از مزایای این تفاهم نامه برشمرد.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار، گسترش روابط و همکاری در حوزه گردشگری یکی از مهم ترین راهکارها برای شناساندن ظرفیت های کشورمان به جامعه جهانی است.

شایان ذکر است، نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه با حضور مناطق آزاد ایران و ۱۱۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف دنیا از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ دایر می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: